Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

grote maten zwangerschapskleding

• Auteur

Hebben jullie tips waar je leuke zwangerschapskleding voor grote maten (vanaf 48) kunt kopen?

Alvast bedankt

#3085479 Quote

hoi

ik zag vandaag op marktplaats wat advertenties staan voor   grote maten   ik heb zelf ook maat 48   en   zag bij c&a ook heel wat keus verder   mischien bij whekamp en otto ofzo ik weet het ook niet of m&s mode   maar dat weet ik niet zeker hahahahaha ik zit in hetzelfde schuitje     en het is heel moeilijk   om iets te vinden en zeker iets leuks want het ziet er meestal uit als een jutenzak

nou succes   groetjes priscilla

#3085486 Quote

hoi hoi
    ja moeilijk is dat he!heb zelf maat 44/46 en daar is ook niks in te vinden.
    ik kijk ook veel op marktplaats en volgens mij verkoopt wehkamp geen positiekleding.
    vindt het altijd een crime hoor kleren kopen ,ook als je niet zwanger bent.
    ben 30 jaar en wil er graag modern uitzien maar kan alleen terecht bij miss etam want in een boetiek wordt ik gewoon uitgelachen.
    het is belachelijk vooral omdat er steeds meer mensen zijn die wat gezet zijn.
    als je kijkt naat de jeugd dan denk je ook van jeetje hoe passen ze erin .
    maar goed kijk eens op marktplaats.
    liefs sil

#3085495 Quote

Inderdaad lastig om iets leuks te vinden in een grotere maat. Ik heb bij de miss etam wel wat leuke shirts kunnen vinden, maar dan gewoon op de grote maten afdeling en niet bij de positiekleding. Het lijkt wel of je alleen maar strakke positiekleding meer hebt tegenwoordig, maar daar voel ik me niet echt prettig in. Ik vind het allemaal veel te strak om mijn buik en ook te strak op mijn kont zitten en daar voel ik me niet lekker bij.
    Gelukkig heb ik een handige moeder die broeken voor me heeft gemaakt. Die zitten lekker en zijn ook nog eens heel goedkoop want voor een paar euro haalt ze de stof die ze nodig heeft op de markt.

Groetjes appeltje..

#3085519 Quote

bedankt allemaal,

de buik groeit nog niet maar het is de moeite waard om alvast te gaan kijken denk ik

#3085526 Quote

Bij Mateloos in Amsterdam (http://www.mateloos.nl) hebben ze gewoon grote maten kleding, maar mijn ervaring is dat die heel goed geschikt is als zwangerschapskleding. Ik heb zelf maat 52 als ik niet zwanger ben, en heb mijn hele zwangerschap tot nu toe (34,5 week) in "normale" broeken van Mateloos gelopen. De gewone broeken van hun houden rekening met een dikkere buik als je dikker bent en dat bleek voor zwangerschap bij mij ook heel goed te werken. Ze hebben ook veel broeken met elastiek, dus dat past altijd.

Gister ben ik voor een voedingsBH bij Maternite in Delft geweest, maar het aanbod daar viel erg tegen.

Voor grote maten lingerie ga ik toch nog steeds naar Wala in Wormerveer, die hebben het grootste aanbod.

Succes,

Ink

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085534 Quote

Ik ben geslaagd bij Miss Etam, is echt de moeite waard om even te gaan kijken. Op internet kun je vinden welke filialen positiekleding hebben. Ze gaan tot maat 48 maar ze hebben verschillende soorten broeken (deels stof met een stretch buik, of helemaal stretch) En dan vooral die broeken die helemaal stretch zijn,  kun je ook met maat 50-52 nog goed aan. Ook aan het einde van de zwangerschap.
    Ik heb er 4 gekocht, in verschillende kleuren (ze krijgen om  de week of zo een nieuwe collectie binnen met vaak ook een andere kleur) en ik heb er nu met 38 weken nog veel plezier van!  

Veel succes!
    Groetjes Saskia

#3085546 Quote

Het is inderdaad soms deprimerend…. winkel in winkel uit.. en met niks thuiskomen !!
    Ik ben nu wel toe aan een fijne broek, want mijn eigen broeken gaan niet meer dicht. Maar bij Miss Etam kon ik een paar weken geleden niet slagen, terwijl ik daar normaal wel bijna al mijn kleding haal. Misschien als de nieuwe collecties in de winkels hangen is er meer kans !

Ik ben zelf ook wel handig met naaien, maar kan geen patronen in grote maten (48)  vinden, maar misschien is er iemand hier die patronen over heeft/wil verkopen?  

Ik hoor het graag!!

Groetjes Marasje

#3085549 Quote

kijk eens hier trendy positiemode t/m mt 52 http://www.winkelplein.nu/mooiverpakt

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct