Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

de beestenboel bij mijn binnen

• Auteur

hoi hoi hoi

een vraagje hoe kan ik mijn 3 honden en kat laten wennen als het kindje er eenmaal is
    ik hoor zoveel verhalen over   dat de kat bovenop je kind kan gaan liggen ( heb al aluminiumfolie geprobeert hij vindt het nog leuk ook ) wat kan ik daar aan doen mijn vriend wil de kat wegdoen maar dat vind ik niet zo heel geweldig mijn dieren waren altijd mijn kinderen ( dus door en door verwend hahaha)
    de honden 2 jack russels en 1 duitse dog zijn nogal wild   en hoe moet dat als hij/ zij eenmaal gaat kruipen en die honden zijn zo wild ik ben er mee naar cursus en gedrags training geweest maar niks helpt er als er iemand op visite komt dan zijn ze door het dollen afleiden met iets lekkers   werkt maar 5 sec en dan   met die haren moet ik dan een hele dag met de stofzuiger rond lopen     en als ze jalours worden want dan moeten ze de aandacht ineens gaan delen

nou ik hoop dat jullie wat ideetjes hebben want ik zit er echt mee

groetjes prisje

#3085481 Quote

Hoi hoi,

Je kat gaat echt niet opeens bovenop je kindje liggen hoor.
    Grote kans dat je kat eerst helemaal niks moet hebben van die enge baby.
    Da's mijn ervaring met onze kat tenminste.

Wat je met die honden moet doen weet ik niet zo goed. Meestal voelen honden wel aan bij wie ze wild kunnen doen en bij wie niet.

Succes!

Tessie

#3085485 Quote

hoi hoi
    wat betrefd de kat weet ik niet want heb er geen ervaring mee,maar wat wij altijd doen as er een kleintje bijkomt is de laatste maanden een beetje afstand nemen van de honden.
    ik doe het zelf ook altijd ,de laaste maanden van m,n zwangerschap knuffel ik ze wat minder en zodra de baby geboren is meteen het kindje erbij houden en de honden even lekker knuffelen.de honden hebben echt wel door dat het een klein baby,tje is en dat ze voorzichtig moeten doen,wij hebben zelf ook een jack russel en een golden retriever en dat gaat heel erg goed met de kids.wat ook wel eens wil helpen is de eerste poepluier aan de honden geven,klinkt goor maar moet ook helpen.
    heb daar zelf geen ervaring mee maar heb dit gehoord van vrienden.
    heel veel succes met de kleine straks en jou beestenboel.
    liefs sil

#3085489 Quote

Hallo,

ik heb even mijn onderwerp van een paar dagen geleden voor je bovenaan gezet, daar staan al veel tips in.
    Leuk dat je ook een D dog hebt, ik heb er 3, maar goed dat lees je waarschijnlijk wel bij mijn onderwerp.

Groetjes Marjolein
    9w5d, eerste kindje 25-08-06

#3085492 Quote

Hai,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb 2 katten en een jack russel. Ik weet wel toen mijn zoon 11 jaar geleden geboren werd wij de hond een poepluier gaven en echt…..dat helpt. Nu ben ik zwanger van de 2e en ik ga dat zeker nu weer proberen. Wat betreft de katten…tja….dat weet ik zelf eerlijk gezegd ook niet.

Nephele,
    32wk, 4 dg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct