Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

koortslip

• Auteur

ja ja zul je net zien. ben ik 38 weken krijg je ook nog eens een koortslip. als ie maar weg is als de kleine wordt geboren.
    nu heb ik creme echinaforce erop gesmeerd van a vogel, maar ik weet eigenlijk niet eens of dit wel mag. weet iemand van jullie het en ook wat er wel op mag?

#3085565 Quote

Jarnos,

Die creme die je gebruikt dat mag. Met andere middelen zoals zovirax zou ik voorzichtig zijn. Sommige HA en gyn zeggen dat je het mag gebruiken. Ik heb het bij de apotheek gevraagd en zij raden het af.

Gezond eten en extra vitamine C slikken helpt ook om je weerstand te verhogen.

Succes Tebbe

#3085578 Quote

dank je wel. wel vervelend nu zeg. ben ik al 38 weken zwanger en dan ook nog een koortslip. ook nog eens last van mn oor en ben verder ook al niet helemaal jofel. hopelijk is het weg voor de bevalling begint en helemaal als de kleine er is. kan ik hem/ haar niet eens een kusje geven.

#3085594 Quote

Hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap vaak een koortslip gehad, mijn gyn zei dat je gewoon zovirax mag gebruiken, en als je in het ziekenhuis bevalt krijg je een zovirax-infuus tijdens de bevalling…..dus daar zou ik mezelf geen zorgen over maken..
    Wist je dat van zovirax nooit bewezen is dat deze ook daadwerkelijk werkt…..je kunt beter gewoon zinkzalf smeren of "akolip"(verkrijgbaar bij apotheek) dit staat bekend om de indrogende werking en dat moet je nu juist hebben……dat de blaasjes zo snel mogelijk indrogen en de koortslip des te eerder is genezen. Een koortslip is gewoonlijk binnen 2 weken genezen…..misschien nu maar hopen dat het kindje pas over 2 weken komt zodat je op safe speelt en je kindje helemaal van top tot teen welkom kunt kussen………

Suc6 en beterschap..
    Door1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct