Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

scheren

• Auteur

ik ben nu 38 weken en doe nog steeds een poging om me te scheren van onderen. das wel moeilijk dus ik vroeg me af. hoe doen jullie dat. ik heb t wel met een spiegel geprobeerd, maar das een beetje vaag in spiegelbeeld.

#3085559 Quote

Hoi Jarnos,

Misschien een beetje genant maar ik heb het bij mijn vorige zw.schap door mijn man laten doen..Je kan ook een goede vriendin vragen.

Wat betreft je koortslip…meestal gebruik je daar een speciale creme voor maar of je die nu mag gebruiken weet ik niet, vraag het aan de apotheker of aan je vk.

Groetjes en sterkte Odette

#3085560 Quote

Hallo,
    In mijn vorige zwangerschap heb ik dat mijn man laten doen. Is toch de minste bijdrage die ze kunnen leveren toch?

Groetjes Lillian

#3085561 Quote

hoi hoi
    hier hetzelfde,mijn man doet dat bij mij.
    hij krijgt het ook nog veel gladder als ik ook nog,hihi.
    liefs sil

#3085575 Quote

oke bedankt voor de tips. ik zal m maar ff lief aankijken. vind t wel zo fijn als het er netjes uit ziet.

#3085595 Quote

Jeetje, ik kan er ook niet meer bij…..maar ik ga echt niet aan mijn man vragen of hij het wil doen hoor….. Ik ben over 2wk uitgeteld en ga ervan uit dat het dan nog niet tot mijn knieholte gegroeid is…….Ik denk dat wij ,vrouwen , ons hier druk over maken, maar de verloskundige let er echt niet op hoor….
    Ik weet ook van mijn vorige bevalling dat het me niks meer kon schelen hoe alles eruit zag…..
    Alleen scheert mijn moeder m'n benen nog af en toe, ik kom net niet meer onderaan.
    Zo gauw de kleine eruit is werk ik de hele boel wel weer bij…. ik kijk er wel naar uit….

Gr Door1

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085596 Quote

Hoi hoi,

Ik deed het op "gevoel". En dan voelde ik met mn vinger of het glad was. Dat ging op zich wel goed, alleen was het wel wat moeilijk omdat mn schaamlippen opgezwollen waren. Maar ik kreeg het altijd wel netjes glad.
    Met mn bikinilijn had ik wat meer moeite, daarvoor zat mijn buik echt in de weg, en moest ik de linkerkant ook met mn linkerhand doen, dus het steepje was niet meer echt recht, hihi.
    Maar ja dat kon ik toch zelf niet meer zien. Dat zag ik pas toen ik net bevallen was "hee daar is mn streepje weer!! en wat is ie scheef" haha.

Als je je huid strak houdt, kan er niet veel mis gaan.

Succes, Ris

#3085619 Quote

Hahahaa Ris, volgens mij heb ik dat ook straks, zo'n schuine streep.
    Daarom laat ik het ook meestal door m'n manneke doen, soms nog
    zelf. Ik blijf het wel bijwerken totaan de bevalling, vind van die
    bossen verschrikkelijk……

xx Syrah (29,5 wk)

#3085632 Quote

Ook ik laat het manlief doen. Is toch niet erg? Beter dan een oerwoud inderdaad!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct