Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

als het een meid wordt?

• Auteur

hallo
    dan noemen we haar joanna
    als het een meid wordt!!
    we hebben onze letters uit de name gehaald
    mijn vriend heet  jan
    ik heet jeannet dan krijg je
    jan jeannet en joanna
    wat vinden jullie ervan?
    we weten nog niet wat het wordt maar we hebben vast  een naam als het een meid wordt nu nog voor een jongen

heel veel liefst   jeannet

#3085563 Quote

Ja ik vind het wel apart. Ik heb zelf een oom en tante en die heten Cor, Corrie en ze hebben hun dochter Corina genoemd. Voor een jongen zou ik niet een passende naam weten met een J. Nog een hele fijne zwangerschap

Jaccie, 27 weken en 3 dagen zwanger. Nog 88 dagen te gaan

#3085564 Quote

hoi,
    nou hartstikke leuk toch,ik ken een gezin met 3 kinderen en iedereen begint daar met een p,dus 5 mensen met een p,ik vind het wel grappig.
    zelf doe ik dat niet,onze zoon gaat over 3 weken jaimy heten.
    ook een j dus ,andere ideetjes: jay,jordan,jordy,jamie.
    die hadden wij zon beetje maar het is jaimy geworden,de 2 dochtertjes van mij het romy en fleur dus ik vind het wel leuk passen,het grappige is dat we bij de geboorte van de meiden ondanks dat we voor 100% wisten dat het meisjes werden de naam jordy hadden "klaarstaan'' maar dat we nu toch gekozen hebben voor jaimy.
    succes met het zoeken!!!
    groetjes romy

#3085574 Quote

Hoi,

Leuke naam Joanna.
    Ik ben nu zelf 22 weken zwanger en vind het erg moeilijk om te beslissen over een naam, er zijn zoveel leuke en mooie namen. Maar ik blijf twijfelen. Vooral bij een meisjes naam. Wij denken aan Kailey of Lily
    Jongensnamen met een J vinden wij het leukst en waarschijnlijk wordt het Jace of Jacey.
    Het word zeker wel een engelse naam.
    Maar het blijft moeilijk.

Succes ermee.

Groetjes Danitsja

#3085576 Quote

Hoi,

Leuk verzonnen! Zo ben ik zelf vernoemd naar mijn oma (Marchien) en opa (Johan) en heet dus Marjon.
    Ik dacht trouwens dat Jaymie een meisjesnaam was; tenminste, bij mijn zoontje in de groep zit een meisje met dezelfde naam? Misschien wisten die ouders niet beter?

Geniet ervan!
    Marjon

#3085577 Quote

Hoi Jeannet,

Wel orgineel maar is het niet lastig wat betreft de initialen?? Ik ken een gezin waarin iedereen met de letter M begint en het si daar altijd ruzie voor wie de brieven zijn die binnenkomen. Als kinderen klein zijn maakt het niet uit maar voor pubers en ouder is het heel lastig.

Zucht, ik wou dat wij er ook uit waren…

Groetjes Odette(30+1)

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085620 Quote

He Jeannet,

Wij vinden het leuk om de kleinde te vernoemen naar de opa's of oma's. Bij mijn man heten de jongens om de generatie Jan of Geu. Nou vind ik geen van tweeen leuke namen dus na een hoop praten hebben we een compromis bereikt en dat is dat de jongensnaam in ieder geval met een J moet beginnen want Jan is aan de beurt…..

Nou heet mijn schoonvader dus Jan en mijn vader Arnold dus hebben we bedacht dat het Jarno gaat worden!

Voor een meisje zijn we er nog niet uit want onze dochter is al naar de oma's vernoemd dus daar moeten we nog eens goed over nadenken, maar ach we hebben nog alle tijd….

Groetjes Sandra, mama van Kirsten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct