Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik kan niet meer reageren op de forum

• Auteur

Hee hallo,

Ik weet niet of het aan mijn verbindig ligt, maar ik kan niet meer reageren op het forum, en soms kan ik ook discussies niet meer openen.
    Baal, baal.
    Hebben meer mensen hier last van??

Groetjes, Ris

#3085598 Quote

Hoi Ris en anderen,

Ook ik dacht dat het aan mijn pc lag en ik vind het erg vervelend. Ik had gister een reaktie getypt die echt heel lang was, druk ik op plaats bericht, kom ik terug bij de onderwerpen en weg was mijn reaktie!!

Ik hoop echt dat het snel is opgelost want ik ben er niet blij mee!

groetjes Odette(30+1)

#3085583 Quote

ik heb hetzelfe probleem. kan vaak niet reageren of kan me niet eens inloggen of items openen

#3085584 Quote

ik heb hetzelfe probleem, kan me vaak niet onloggen of items openen.

#3085587 Quote

Ja dat klopt, soms klik je tig keer op een onderwerp en ga je steeds terug naar de lijst… onhandig inderdaad !

#3085589 Quote

Ow ik dacht al dat het aan mijn pc lag…
    Ik heb de afgelopen dagen ook hetzelfde, echt vreemd.
    Ik ken dit wel van msn-groepen, maar niet van hier.
    Weet iemand waar het aan ligt?

xx Syrah

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085590 Quote

ja vervelend is dat he. dat is wel een vaker gebeurd. moeten we met zn allen ff n mailtje naar de red. van jonge gez sturen.

#3085591 Quote

ja vervelend is dat he. dat is wel een vaker gebeurd. moeten we met zn allen ff n mailtje naar de red. van jonge gez sturen.

#3085592 Quote

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct