Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Oktober 2006 mama!! Wie nog meer??

• Auteur

hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Grover, 26 en nu (denk ik) 5 weken zwanger van ons eerste kindje.
    We zaten in de 6/7de ronde toen het raak was! Als alles goed gaat   ben ik op 1 oktober uitgerekend, en ik vind het zo spannend!!!

Ik vind het ook nog heel onwerkelijk allemaal.
    Vooral omdat ik helemaal geen klachten had, alleen last van mijn borsten. Maar dat had ik vorige maand ook en toen   werd ik gewoon ongesteld, dus des te groter de verrassing deze maand natuurlijk toen het weg bleef!

Afgelopen donderdag heb ik bevestiging gehad van de huisarts, dus nu durf ik het echt te geloven!!

De enige klachten die ik heb zijn:
    * zere borsten
    * beetje moe
    * veeeel honger

Ik hoop dat er met mij nog een heleboel anderen zijn die ook in Oktober zijn uitgerekend en die gezellig mee komen kletsen! Natuurlijk zijn andere mama's ook welkom!!

Groetjes, Grover

#3085655 Quote

Hoi Grover,

Ik weet hoe je je voelt. Ik ben heb ook donderdag een test gedaan en ben zwanger!! Ik heb ook dat gevoel dat het alllemaal zo onwerkelijk is allemaal. Ik ben op 5 oktober uitgerekend. Ik ben best wel bang dat het niet goed gaat. Best eng die eerste maanden, lijkt me. Heb jij dat ook? Groetjes cinnepin

#3085657 Quote

O ja, voor de goeie orde. Ik ben 28 jaar en was vanaf oktober/november bezig. Het is dus vrij snel gegaan eigelijk ( wel elke keer teleurgesteld als ik weer ongesteld werd)
    Ik heb als enige klachten dat ik erg moe ben en een beetje buikpijn in mijn onderbuik.

Groet cinnepin

#3085660 Quote

Hallo allemaal,

Mijn naam is Petra (23 jaar), en ik weet ook sinds donderdag dat ik zwanger ben.
    Ik had eigenlijk zaterdag   28 januari mijn N.O.D. , maar heb eerder getest omdat ik nieuwsgierig was.
    En er kwam te staan : ZWANGER. Ik had de digitale test van clear blue.
    Ik schrok er wel van, want dit was mijn eerst cyclus dat we probeerden
    om zwanger te raken. Dus dat is erg snel gegaan, nu maar hopen dat alles goed gaat. Ik ben 7 oktober uitgerekend, zoals ik dat begrijp.

Mijn man is 19 januari naar Korea vertrokken (om te werken) en komt 8
    februari terug. Dus hij weet via skype dat ik zwanger ben. We hadden
    het direct niet verwacht, maar zijn er heel erg blij mee.
    Heb ook soms steken in mijn buik, en als die steken stoppen dan ben ik
    steeds bang dat er iets mis is. Maar goed gewoon er van genieten en
    ervan uit gaan dat het goed gaat is het beste.
    Als mijn mannetje er maar even weer is, dan kunnen we er samen over praten.
    Ik hoop jullie vaker hier te ontmoeten.
    Veel succes allemaal!

Groetjes Petra

#3085663 Quote

He meiden, van harte gefeliciteerd.
    Ik vind het wel grappig om te lezen dat jullie in oktober uitgerekend zijn. Mijn kleine guppie is begin oktober geboren en ze zit nu op schoot. En wat is het toch een klein wurmpje. En dan te beseffen dat zij 1 jaar is als jullie kindjes geboren worden. Heel maf vind ik dat.

Geniet van de zwangerschap,
    Tineke

#3085667 Quote

Hallo zwangeren,

jawel ik ben ook zwanger. 3 oktober komt 'het' als alles verder goed gaat. Vind het enorm spannend aangezien het de eerste is. heb geen klachten en voel me niet zwanger (Wel af en toe een steek in mijn onderbuik)

Ik ben benieuwd wanneer oktober op de eerste pagina van het forum komt dan kunnen we elkaar steunen

groetjes
    E

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3085668 Quote

by the way het was de eerste echte officieele ronde waar we het precies getimed hadden, daarom vind ik het nog steeds niet te geloven maar 2 tests hebben toch echt zwanger gezegd

#3085673 Quote

Gezellig, nog meer mensen erbij.
    7 maart moet ik trouwens voor het eerst naar de verloskundige.
    Als ik daar geweest ben dan moet ik een afspraak maken voor een echo.
    Ik vindt het wel heel spannend allemaal.
    Ik zou inderdaad ook "graag" erg misselijk willen zijn, ben helemaal nog niet misselijk.
    Echt hele zere borsten heb ik ook niet, net aan de zijkant een beetje (en mijn tepels) Maar goed dat hoort erbij.
    Ook is mijn buik een beetje opgezet, hard.
    Verder heb ik lage rugpijn, niet constant maar wel regelmatig.
    Allemaal van harte gefeliciteerd met het zwanger zijn!

Petra

#3085674 Quote

quote: tine1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-01-2006 23:24:07'));

He meiden, van harte gefeliciteerd.
    Ik
    vind het wel grappig om te lezen dat jullie in oktober uitgerekend
    zijn. Mijn kleine guppie is begin oktober geboren en ze zit nu op
    schoot. En wat is het toch een klein wurmpje. En dan te beseffen dat
    zij 1 jaar is als jullie kindjes geboren worden. Heel maf vind ik dat.

Geniet van de zwangerschap,
    Tineke

Hoi Tine,

Leuk dat je op deze site komt kijken.
    Nog gefeliciteerd met je dochter!
    Ik vind het zo spannend allemaal om zwanger te zijn.
    Dit is ons eerste kindje, dus dan is het natuurlijk extra spannend.
    7 maart mag ik voor de 1e keer naar de verloskundige. En als ik daar
    geweest ben dan moet ik een afspraak maken met het ziekenhuis voor een
    echo.
    Wachten duurt lang……….
    Maar ja………..even geduld nog.

Groetjes Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct