Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger en buikpijn

• Auteur

hoi ik   ben zwanger en heb heel veel last van me buik begint onderin en en straalt helemaal tot aan me maag  doet het pijn,   kan bijna niet lopen van de pijn, ontlasting is ook niet zo best   heb het ook koud dan wie weet weet wat dit kan zijn? maak me er erg druk om

#3085641 Quote

Hoi

Ik heb ook sinds de begin last van buikpijn . Ben bij de verloskundige geweest en naar veel gedoe is het gelukkig allemaal goed .(ik had ook bloedverlies)
    Ik drink nu elke ochtend een yakult en sinds mijn ontlasting weer in orde is gaat het ook beter . Ik heb nu wel nog buikpijn als ik naar de wc moet .

Groetjes en sterkte Nadine

#3085642 Quote

Hoi Isabelle.

Zo te horen is de zwangerschap en de kwalen erbij voor iedereen weer anders. Ik heb ook veel pijn in mijn buik (nu al 3 maanden van 3 maanden zwanger) Alleen is het bij mij zo dat het vanuit de maag naar de darmen naar de onderbuik gaat (andersom dan jij). Wel heb ik als ik zooooo misselijk ben en ook moet overgeven het vook vreselijk koud krijg en ga rillen. Dus vaak als ik merk dat ik ga overgeven (vooral 'savonds) ga ik onder een warme douche zitten en daar overgeven. De warme douche maakt dat ik me iets beter voel. Ik denk dat het bij jou ook een beetje net als bij mij een wisselwerking is. als je ergens last van heb het op andere delen van het lichaam slaat en je het bv koud krijgt.

Ik vind het erg moeilijk jou te helpen met je kwaal. van iedereen lees je net weer iets anders dan waar je zelf mee bezig bent.

Heel veel succes (voor iedere ellendige zwangere trouwens)!

#3085698 Quote

hoi hoi,

ik ben nu 11 wkn en 2 dgn zwanger en heb nu heel af en toe nog last van mijn buik. Dan straalt het helemaal uit naar mijn lies.
    In het begin had ik ook heel erge last van buikpijn maar langzaam aan verdwijnt dat. Het is je baarmoeder die zich gaa ontwikkelen en wat gaat draaien en dat voel je heel erg. Alleen dat je het zo koud hebt… daar heb ik ook last van sinds ik zwanger ben en dat verdwijnt niet…..
    Ik leg vaak wat warms op mijn buik, dan heb ik het minder koud en dan verdwijnt je buikpijn ook een beetje.

succes ermee
    di silva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct