Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

toch weer mis, ik haat mn lichaam

• Auteur
    jemig Daan,
    Hoop dat je veel steun bij je mannetje kan vinden want dit is niet niets!!
    Sterkte!!!!
    CIBI
    #3085689 Quote

Heeeel veel sterkte!
    Hopelijk is voor jou ook drie maal is scheeprecht!

Groetjes Xandra

#3085683 Quote

Jeetje Daan, heel veel sterkte meid…

#3085679 Quote

Hoi Dan,

Ooh wat erg.
    Ik wens jou ook veel sterkte en hoop jou weer te kunnen begroeten hier.

Liefs Roslien

#3085669 Quote

bedankt voor jullie ontzettend lieve berichtjes. Ik zit ze met tranen in mn ogen te lezen. Op een of andere manier begrijpen jullie toch het beste hoe ik me voel, hoe erg de mensen in mn omgeving ook met mij en mn partner meeleven.
    Het nieuws is nu een paar dagen oud, maar ik kan nog steeds ineens in huilen uitbarsten. Zit nu op mn werk, maar eigenlijk alleen maar verdwaasd rond te kijken.
    Heb idd geen enkel vertrouwen in mn lichaam meer, al zegt mn verstand dat het vast ooit allemaal wel weer goed zal komen. Ik hoop het zo…ik wil ook zo graag dat wondertje in mn buik voldragen in plaats van na een paar weken wéér verliezen……
    Mn lichaam geeft nog steeds rare signalen, mn borsten doen nog steeds zeer en mn buik ook. Maar heb totaal geen teken van verder bloedverlies of wat dan ook. Gelukkig mag ik volgende week maandag weer naar de gyn. Hopelijk dan weer wat antwoorden.

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie medeleven en ik wens jullie allen de beste zwangerschap van de wereld.

Liefs,
    Daan

#3085715 Quote

Hoi Daan,
    Ik vind het altijd vreselijk als ik  een berichtje lees van iemand waar het niet goed gaat.

Heel veel sterkte en hopelijk tot snel weer.

P.s, veel succes maandag.

Dikke kus, Angel    

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct