Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bloedingen

• Auteur

hallo allemaal.

ik ben anneloes en ben nu percies 28 weken in verwachting.
    en heb al vanaf 25 weken veel harde buiken, de verloskundige zij dat het oefenweeen waren.
    ik heb op 27 wk en 5 dg een bloeding gehad.
    onderzoeken wijzen niks uit en heb nu verplichten rust.
    moet ook wel zeggen, ik kan ook niet veel meer, zodra ik loop en iets doe heb ik buikpijn en harde buiken.
    heeft er iemand ervaring mee vraag ik me af.

groetjes anneloes.

#3085670 Quote

Hoi Anneloes,

Wat herkenbaar!! Ik heb met 26 weken in de Vu gelegen met harde buiken die ze in de gaten wilde houden…Ik mag vanaf dat moment ook niets meer doen en dat is erg lastig met een dochter van 2,5 die met mama wil spelen en lopen… Bij mij kwamen de harde buiken waarschijnlijk van een streptokokken bacterie die bij mij tot een infectie heeft geleid. Ik heb 1,5 week antibiotica gehad en nu moet ik het heel rustig aan doen. Ik merk ook meteen als ik teveel gedaan heb. Zijn bij jou de harde buiken ook pijnlijk?? Ik moet ze zo af en toe nog weg zuchten ook! Zolang de harde buiken niets doen met de ontsluiting is het alleen vervelend voor ons en zal je kindje het wel merken maar of ze er last van hebben….Gelukkig hoeven we niet zo heel lang meer, maar ik kan me wel voorstellen dat je ervan af wilt. Als je merkt dat rustig aan doen helpt dan moet je dat maar doen…

Ik wens je succes met het verdere verloop en hoop voor ons dat het niet veel erger wordt dan dit!!

Groetjes Odette(30+4)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct