Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoe lang onder water zwemmen?

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben best een beetje fanatiek met zwemmen. Elke week ga ik samen met mijn man trimzwemmen. Ik voel er er heel goed bij en het is gezellig.
    We moeten alleen wel flink doorgaan. Het heet niet voor niks "trimzwemmen". Nu zit ik alleen met een paar vraagjes. Misschien hebben jullie ideetjes.

We moeten bijvoorbeeld als we beginnen, 200meter borstcrawl, dan 100 meter rugcrawl en alles zo snel mogelijk,   en dan even een minuut uitrusten. Vervolgens komt ie met verschillende technieken die je moet gaan oefenen dus die zijn niet op tijd. Maar ja, ik wil wel steeds de snelste zijn..

Nu moesten we pas proberen om onderwater naar de overkant te zwemmen. De overkant was 25 meter en als je het niet haalde kon je er aan werken, zo kon je zelf ook bijhouden of je conditie goed of nog beter wordt.   Wat doe ik,   zwem gewoon helemaal naar de overkant natuurlijk want mijn man had dat ook gedaan en ik wil niet onder doen voor hem…. (erg he).   Later bedacht ik dat het wel eens slecht voor de baby kan zijn..??? Ik ben niet gelijk mijn vk.   En voel de baby ook gewoon nog…

Ik doe het dus nu regelmatig want het is gewoon gaaf dat ik steeds win… (jullie zullen wel denken wat een raar mens) maar ik ben echt heel fanatiek in die dingen.  

Wat denken jullie???    

En dan nog een tip: Ik heb nog steeds nergens last van en bij de vorige zwangerschap (mijn zoontje word woensdag 1 jaar) had ik met 25 weken zo erg bi dat ik niks meer kon. En iedereen zei dat ik dat nu weer zou krijgen… Voel dus nog helemaal niks en ben 19 weken. Ik denk dus dat het door het zwemmen komt… Zo geweldig….

Heel verhaal maar ik hoor het wel..

liefs gerdientje

#3085678 Quote

Ik zit op zwangerschapzwemmen en onze zwemjuf zegt dat je als je zwanger bent dus niet onder water mag. Voor ons is de volwassenles (voor a diploma enzo) en daar was ook een vrouwtje zwanger maar die mocht mooi niet duiken.

Ik zou het als ik jou was even in jouw zwembad vragen hoe ze er over denken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct