Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoi ,ik ben nieuw

• Auteur

Hoi zwangere lotgenoten,

Mijn naam is xandra en wij zijn 10 weken zwanger!!!!
    Na een slopende weg van temperatuur meten, op commando vrijen, K.I, en 3e poging I.V.F(en voor ons tevens de laatste poging)is er bij ons ook een wondertje gebeurd, net voor kerst testte ik positief. We hadden eigenlijk al de hoop opgegeven en we waren al gestart met adoptie e.d.

We noemen hem "ons frutseltje".
    De eerste echo hebben we gehad 11 januari in het ziekenhuis toen was ik 7 wkn en 3dagen, alles zag er normaal uit en we zagen het hartje kloppen, het is voor ons nog steeds moeilijk te geloven dat we dit nog gegund zijn.Ik ben 28 augustus 2006 uitgeteld.

De tweede echo is aanstaande woensdag (horen we dan al het hartje kloppen?)
    We laten een chromosonaal onderzoek doen d.m.v. een nekplooi meting, dan of op een later tijdstip, we horen het woensdag wel.
    Ik ben zeer benieuwd wat we te zien en te horen krijgen!

Tot nu toe heb ik niet te klagen over kwaaltjes, gelukkig niet misselijk, alleen erg moe en zeer gevoelige tepels, wat kribbiger soms.

Zijn er andere "zwangeren" die in de buurt van Nijmegen wonen en (eind) augustus uitgeteld zijn, laat je dan van je horen?
    Lijkt me leuk.

Ik wens iedereen hier een fijne, gezonde en gelukkige zwangerschap toe!
    Ik houd jullie op de hoogte van frutsel en mij.

Groetjes Xandra.

#3085686 Quote

Welkom Xandra,

Wat heerlijk dat je op deze forum mag zijn. Eindelijk voor jullie een frutseltje!
    Ik ben  nu 12,1 dag, maar blijf zo onzeker. Bleh.
    Ik heb een echo gehad, met 9 wkn en 5 dgn. zag er vrijwel normaal uit, hartje zien kloppen. Morgen voor het eerst naar de vk en hoop zo het hartje te horen kloppen. Dan pas durf ik adem te halen.

Ik kom geregeld in Nijmegen omdat ik daar geboren ben en omdat daar mijn familie woont. Zelf ben ik verhuisd naar Rozenburg ik werk in het Erasmus MC vandaar.

Nou meid, genieten hoor….en GEFELICITEERD

#3085688 Quote

Hoi!

Gefeliciteerd met jullie frutseltje

Ik woon in Nijmegen, mar ben 23 april uitgerekend

Groetjes!

#3085691 Quote
    quote: eleanor reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2006 12:54:05'));

Hoi!

Gefeliciteerd met jullie frutseltje

Ik woon in Nijmegen, mar ben 23 april uitgerekend

Groetjes!

Hoi Eleanor,

Jij bent al een goed eind op weg!
    Gaat alles goed met jullie?
    Ik had een ideetje, dat het me leuk leek om met verschillende zwangere vrouwen in nijmegen contact te hebben . Wie weet wat we aan elkaar kunnen hebben in de toekomst.
    Ik weet helemaal niet of hier belangstelling voor is of dar het alleen om mijn enthousiasme gaat, ik hoor het wel.

groetjes xandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct