Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28555 Niet Te Geloven

• Auteur

Hallo Allemaal,

Ik ben hier een paar maanden geleden regelmatig geweest maar omdat ik me niet te veel wilde mee slepen ben ik een tijdje gestopt met dit forum
    Nu was ik gisteren op dag 32 van mijn cyclus en heb ik positief getest. Mijn man was nog aan het werk en hij zei doe de test maar alleen (zal toch wel neg zijn).
    Maar hij was positief.
    Echt niet te geloven, echt raar/gek/leuk ongeloofelijk.

Nou allemaal glitters voor jullie ++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++ +++++++++++++
    +++++++++++++
    en ik hoop voor jullie allemaal een vruchtbaar uiteinde en een vruchtbaar 2008!!!!

XK

#2934818 Quote

Hallo Karin, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. 19 december is dus een magische datum voor jullie geweest. Superleuk…

Ook ik testte gisteren omdat ik al ruim een week zo ontzettend moe was en gespannen borsten had. Ik testte ook positief, en dat na 1 jaar. Ontzettend blij waren mijn man en ik. Ik heb de test ook alleen gedaan. Ik heb 2 dagen te vroeg getest want morgen is mijn NOD pas. Dus zaterdag test ik nog een keer voor de zekerheid, maar streep is streep denk ik maar! Ik had de test ingepakt voor mijn man en die wist niet wat hij zag, hij had het niet verwacht. Ik heb in oktober een miskraam gehad, vandaar!

Maar we zijn dus zwanger, jeeeuj.

Ook hier glitters voor iedereen, zodat hopelijk 2008 een jaar mag zijn dat alle dromen uit mogen komen. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Groetjes Lieskuh

#2934820 Quote

Proficiat allebei!
    Wat een heerlijk uiteinde voor jullie. Geniet er maar lekker van!

#2934822 Quote

GEFELICITEERD

En nu lekker genieten van je zwangerschap!

Strooi nog maar wat glitters, dan vang ik er nog een paar

#2934831 Quote

Hey Lieskuh,

Gefeliciteerd!!! De 19e ook een mooie datum voor jullie.
    Ga je ook naar augustus forum?

Misschien tot daar.
    xx

#2934850 Quote

van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan

xxx linda

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2934864 Quote

GEFELICITEERD!!
    Voor jullie allebei!! geniet lekker van jullie zwangerschap!! Nu maar hopen dat wij jullie snel mogen volgen!! ik heb in iedergeval een paar glittertjes gevangen!!
    Liefs…

#2934865 Quote

Nou meid, van harte!!!

Ik hoop ook snel glitters te mogen strooien naar iedereen,
    26 december is mijn NOD….Spannend!!
    Ik hoop dat ik met jouw glitters net zo'n mooi uiteinde krijg als jullie….
    Heel veel geluk en geniet ervan!

Liefs Rijn

#2934869 Quote

gefeliciteerd meid,

goede feestdagen toegewenst.
    en geniet er van!!!!!!!!!

groetjs p

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen