Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28561 Zwangerrrrrrrrrrrr

• Auteur

Lieve meiden,
    na 1 jaar is het eindelijk zo ver! Gisterenavond positief getest.
    in feb met 3 mnd miskraam gehad en we hadden de afspraken al gemaakt met de uroloog en gynaecoloog. Mijn man heeft een spatader in zijn balzak waarvoor hij in januari geopereerd zou worden en ik heb op 10 jan een afspraak met de gynaecoloog. Dat wordt nu de 7 weken echo!!!

Allemaal fijne feestdagen en positieve energie gewenst! en glitters natuurlijk!!!!!!
    **************** ************************ *********************** **************************
    *************** ******************** ************* ******************* ************ **********
    ************ ********** ***************** ********** ******************* *************** *****
    ************** ************** ************ ************* ************ *************** *********
    ****************** *************** ***************** ************** ************* ******** ****
    ************ ******* ************** ****************** ************* ************* ************
    liefs,
    Carla

#2934874 Quote

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid, en geniet ervan
    Ik heb wat glitters opgevangen en hopelijk werken ze ook voor mij
    Hele fijne feestdagen

xxx linda

#2934878 Quote

GEFELICITEERD!!!!!

Ik heb je glitters gevangen en hoop dat ik snel hetzelfde nieuws mag brengen!!!
    Heel veel geluk en geniet ervan, een mooier uiteinde is er niet!!!

Liefs Rijn

#2934883 Quote

gefeliciteerd met je zwangershap!!!!!
    geniet ervan en doe lekker rustig aan!!!!!!

fijne feestdagen en een mooi en bijzonder 2008

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen