Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28562 Eerste Maand Meer Kans Op En Tweeling

• Auteur

hallo allemaal,

hebben jullie ervaring of mensen in jullie omgeving die de eerste maand van het stoppen met de pil zwanger werden van tweeling?
    ik heb dit al op verschillende sites gelezen. gebruiken jullie de eerste maand condooms of laten je het gewoon op het beloop, wil natuurlijk ook niet zeggen dat je snel zwanger bent.

groetjes

#2934886 Quote

Hoi

Dit is voor het eerst dat ik dat hoor, en ik denk dat er niet echt een waarheid in schuilt. Ik heb 3 vriendinnen die direct de eerst maand zwanger waren en die hebben geen van alle een tweeling gekregen. Denk dat dit echt een broodje aap verhaal is. Ik zou gewoon lekker beginnen en hopen dat het bij jullie gewoon direct raak is.

Groetjes  Natalie (ronde 8)  

#2934890 Quote

hoihoi,
    Ik ken dit verhaal inderdaad ook!
    En na maanden van niet ongesteld worden na de pil, toen door de acupunctuur ongesteld geworden, hierna mijn eerste eisprong en meteen zwanger……………..en ja hoor, een tweeling!
    Helaas is deze geeindigd in een miskraam, maar ik ken het verhaal wel hoor!

Succes,
    Groetjes Rimke

#2934960 Quote

Volgens mij werd dit op tv bij babyboom ook gezegd; eerste maand meer kans op een meerling.
    Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest en zij raadde mij aan om tot de eerste ongesteldheid (die ondertussen al 65 dagen op zich laat wachten ) met condoom te vrijen. Dit omdat ze de duur van een eventuele zwangerschap vaststellen aan de hand van de eerste menstruatiedag. Als ze dit niet goed weten kunnen ze de groei van het kindje minder goed in de gaten houden.
    Maar ik moet eerlijk zeggen: gisterenmorgen het doktersadvies gekregen en 's avonds lekker gevreeen met mijn vriend zonder condoom….

Groetjes, Irene

#2934972 Quote

hoi ,

het klopt wel hoor wat jeheb gelezen. Heb zelf daar geen ervaring in maar een fabel is het niet . lees het volgende van een site over baby's.

Feitjes
    • Vrouwen die meteen na de pilstop zwanger worden, hebben 150% meer kans op een twee-eiige tweeling dan gemiddeld. Zeker na langdurig pilgebruik

dus wel degelijk een feit. maar eigelijk worden er maar weinig meiden gelijk zwanger na het stoppen met de pil. dus die 150 % is zoiezo voor maar een klein groepje meiden hihih.

succes ik hoop dat jij wel snel zwanger raakt. Ik zelf in de 4e ronde. ben nu 10 wk en 4dg.
    xx Bambi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen