Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28565 Temperaturen

• Auteur

Hoi dames,

Wij zijn bezig voor ons tweede kindje en heb een ietsie pietsie gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Bij de eerste heb ik nooit aan temperaturen gedaan en weet ook niet hoe dit werkt. Als je zwanger bent blijft dan je temperatuur na de eisprong hoog? Of daalt ie weer? Kan iemand mij dit uitleggen?
    Moet nog 10 dagen wachten tot NOD en misschien heb ik het wel helemaal mis…..

Groetjes Jojo

#2934973 Quote

hey jojo

ze zeggen altijd dat je temp hoog blijft als je zwanger bent, en dat je temp ongeveer een dag voordat je ongi wordt weer daalt,
    Ik temperatuur zelf ook en mijn lijst is deze maand weer heel anders dan vorige maand, en mijn gyn vertelde mij dat temperaturen ook niet geheel betrouwbaar is , want als je naar de wc moet s'nachts klopt het al niet meer , Ik zou zeggen succes en ik hoop voor je dat het raak is

groetjes linda

#2934994 Quote

heee jojo

je temp blijft hoog als je zwanger bent. het is alleen een redelijk betrouwbare manier als je elke dag om dezelfde tijd sochtends tempt. Ik tempte dus elke ochtend om 7.00 en wist na 3 rondes dat idd na mijn ei omhoog ging, dan is je ei dus al geweest, en 1 dag voordat ik ongi werd daalde…dus toen mijn temp niet daalde en hoog bleef na mijn NOD had ik al een vermoeden. Maar ik heb wel gesmokkelt hoor, want ik had 4 dagen voor mijn NOD al een posi test…mijn normale temp is 36.5 toen ik zwanger werd was dit 36.9.

hopelijk heb je hier wat aan, duidelijk kon ik het je niet uitleggen.

succes en ik duim voor je dat je gevoeld goed is meid!!!

liefs sweety

#2935005 Quote

Bedankt voor de uitleg. Elke dag temperaturen op zelfde tijd word lastig. Ik werk namelijk onregelmatig….. Wacht het dan gewoon maar af. Gaat me nu meer om of ik aan mijn temp kan zijn of ik misschien zwanger zou kunnen zijn, maar begrijp uit jullie verhaal dat ik dat pas aan einde van cyclus kan weten. Dan kan ik net zogoed NOD afwachten….

Nogmaals bedankt!

Groetjes Jojo

#2935032 Quote

Temperaturen wordt voornamelijk gebruikt om te zien of je wel een eisprong hebt.
    Het lijkt me geen goede methode om te zien of je zwanger bent.
    Daar zijn zwangerschapstesten voor zou ik zeggen hihi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen