Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28568 Zwanger Worden Na Een Miskraam

• Auteur

hallo,

Zijn er nog meer meiden die een miskraam hebben gehad? Ik was in de 4e ronde zwanger en heb na 9 weken een miskraam gehad. zijn nu weer in de 3e ronde bezig. ik heb een beetje de verhalen hier gelezen en merk dat jullie elkaar erg steunen. graag zou ik ook met meiden willen praten zodat ik ook mijn verhal zo nu en dan eens kwijt kan

groetjes Claudia

#2935120 Quote

Hoi Claudia,

Wat vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad!
    En wat goed dat je lekker je ei kwijt kan hier!
    Ik heb in september en november een miskraam gehad. Vroege, van ongeveer 5 a 5,5 week. Nu ben ik weer zwanger en het is afwachten. Het voelt wel rustig in m ´n buik. Heb nog niet echt pijn, wat ik in september en november ook heb gehad.

Verder zit ik bij het "bezige bijtjes die wat langer zoemen" topic.
    Misschien ook iets voor jou?

Verder hoop ik dat je heel snel zwanger wordt!
    Morgen ben ik officieel zwanger en ga ik met glitters strooien!

Misschien tot op het topic?

Groetjes Sientje

#2935124 Quote

Hoi Claudia!

Ik heb dit jaar twee miskramen gehad, in juni bij 5,5  week en in oktober bij 15,5 week. (Op het augustus 2008-moeders-forum merkte iemand heel terecht op dat dat laatste eigenlijk geen miskraam meer is, maar ik weet ook nog steeds niet hoe ik het anders moet noemen.) Beide keren kwam het spontaan los, ik heb dus niet gecuretteerd hoeven worden gelukkig.
    We zitten nu in de tweede ronde voor onze derde poging. Afgelopen maand dacht ik dat het raak was, omdat ik een aantal kwaaltjes herkende, maar helaas ben ik toch ongesteld geworden. Daar baalde ik best wel van, moet ik zeggen! Maar goed, op naar de volgende ronde dan maar weer..

Groetjes,
    Betje.

#2935276 Quote

Hoi Meiden,

Ik heb gelezen dat jullie alledrie te maken hebben gehad met een miskraam. Dit is mij afgelopen maand ook overkomen. Ik ben op 30 novemer jl. gecurreteerd. Omdat jullie helaas ook een ervaring hebben gehad met één of meer miskramen hoop ik dat jullie mij een antwoord kunnen geven op de volgende vraag:  hoelang duurde het voordat jullie weer ongesteld werden na jullie miskraam? Was jullie cyclus weer redelijk normaal of was er geen peil meer op te trekken? Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Gr. Angie75

#2935277 Quote

Hoi Claudia,

Ik ben op 6 november  gecurreteerd. Op de 1e trimesterecho bij ruim 9 weken bleek het kindje niet meer te leven en het bleek ook dat het de dag vóór de echo te zijn gestopt.

Betje, jeetje zeg bij 15 weken alsnog het kindje verliezen? pfff dat moet wat zijn geweest zeg.

Angie, ik had na de curretage een cyclus van 32 dagen. En nu heb ik op de 13e dag alweer een eisprong gehad, dus heb nu weer een cyclus van ongeveer 27 dagen. Voordat ik zwanger werd was ik ook al superregelmatig 27 a 28 dagen. Mijn volgende nod staat op 5 januari.
    Was jij voordat je zwanger werd ook regelmatig? Ik denk dat dat toch scheelt.

Ik hoop voor iedereen dat we snel weer een goed bericht hebben.

xx Luna

#2935287 Quote

Hoi allemaal

angie75, ten eerste bedankt voor je reactie. bij mij duurde het bloeden een week en toen werd ik na  4 weken weer 'ongesteld'. Ik verloor maar heel weing bloed en na een week was het over. Alleen toen werd ik na anderhalve week weer ongesteld en dat duurde toen 12 dagen terwijl ik normaal elke  28 dagen  ongesteld ben. Dus ik hoop dat het door de mk komt en dat het nu weer goed zit maar dat blijft afwachten. Mijn volgende nod is 7 januari als ik van mijn normale cyclus uitga. Dat wordt dus spannend wanneer de rd's weer komen maar ik verwacht niet zwanger te zijn deze keer. En als ik daar vanuit ga dan is de teleurstelling des te minder groot. Dus ik denk dat je het gewoon even moet afwachten en als je het echt niet vertrouwd naar de vk bellen of gyn. Daar zijn ze voor.

Graag wil ik betje75, sientje5 en luna1968 bedanken voor hun reactie. Fijn dat er mensen zijn waarmee je over dit soort dingen kunt praten.

Bij deze wil ik jullie ook een fijne kerst toewensen mocht ik jullie niet meer spreken

Groetjes Claudia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2935319 Quote

hoi claudia

wat naar voor je dat je een miskraam hebt gehad.
    ik zelf heb eind nov een miskraam gehad van ons vierde kindje gehad.
    we hadden met 10 weken en 5 dagen een echo die niet goed was en een week later is de miskraam spontaan op gang   gekomen.
    we zijn intussen weer druk bezig voor ons vierde kindje ik heb ongeveer 14 dec mijn ei weer gehad dus denk dat ik 28 dec weer voor het eerst ongesteld word (hoop natuurlijk van niet)ik hoop voor jou dat je niet meer lang hoeft te wachten op een zwangerschap.

liefs silke

#2935345 Quote

Hoi. Wij hoorde bij de echo op 20 nov dat het niet meer leefde. Al 3 weken daarvoor gestopt. Bij mij is de miskraam op 28 nov opgewekt met pillen. Wilde nog even wachten of het nog spontaan kwam.
    Ik heb een week flink gebloed. Hele grote stosels. Voor mijn gevoel meer dan bij een bevalling. Nu heb ik nog steeds om de paar dagen een paar vegen bloed. hadden jullie dit ook. Steeds denk ik: joepie, ongesteld. Dan ben ik weer "gezond"en kan ik het weer proberen.

#2935369 Quote

He Wilhelmin,

Hoe gaat het nu met je meid? Tijdje al niet gesproken.

Ik heb dat ook gehad hoor. Dan weer een of twee dagen niets en dan had ik weer een veeg bloed en dat werd steeds  meer bruin bloed.  Dit is nu tot eergisteren geweest en ik heb 6 nov. de curretage gehad. Maar dat heb jij natuurlijk niet gehad, dus is het niet helemaal te vergelijken. Voordat ik ongi werd, was ik een hele week "schoon".

xx Luna

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen