Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28569 Water

• Auteur

Ook hier wilde ik even een schreeuw om water laten horen!

Wij kunnen badderen en douchen als we willen! We spoelen schoon water door de WC
    en we nemen een glas water uit de kraan als we daar zin in hebben! Daar hoeven wij geen kilometers voor te lopen! Laat staan dat we dood gaan omdat er geen water is of omdat het vervuild is! Laat staan dat je je kind ziet sterven omdat er geen schoon water is!

Mocht je deze maand wat geld over hebben……surf naar http://www.3FM.NL!
    Overigens is iedere Euro er 2 waard! Het geld wordt verdubbeld door de overheid!

Groetjes Roos

#2935213 Quote

Hoi MamaRoos,

Ik had gisteren een plaatje aangevraagd en werd vannacht om kwart voor 2 uit bed gebeld door Gerard Ekdom om te vertellen waarom ik juist die had aangevraagd. We schrokken ons helemaal te pletter en dan maak ik eindelijk mijn radio-debuut en dan is er geen hond die het gehoord heeft, haha!
    Maar toch leuk, want wij hebben midden in de nacht samen naar Wonderwoman van Leaf liggen luisteren (omdat onze dochter dat zo'n leuk liedje vindt!).

Ik hoop dat ze flink veel geld binnen halen, want ik vind dit een goed in elkaar gezette actie!

Groetjes, Kaskes

#2935216 Quote

Helemaal mee eens!
    Bij de Bijenkorf kan je ook hele mooie christmas edition alu bottles van Coca-Cola kopen waarvan de opbrengst naar deze actie gaat.
    Ik heb er in ieder geval 8 gekocht om op tafel te zetten tijdens het kerstdiner

Groetjes 10e

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen