Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28571 Ff Voorstellen

• Auteur

Hi dames,

Ik voeg me graag bij jullie clubje.
    Ik ben hottymommy (ik moest toch wat verzinnen….) en heb een zoon van 1.
    Mijn man en ik willen graag nog een kindje. De vorige keer was het in de eerste ronde raak. Nu zitten we weer in de eerste ronde en aanstaande maandag is mijn NOD-dag.
    Ik ben erg benieuwd, we hebben ons best   gedaan.

Spannend hè!!!

Groet,
    Hottymommy

#2935448 Quote

en hottymommy
    hoe is het vandaag gegaan, zijn de rd's gekomen of ben je zwanger.
    het is toch vandaag je nod.
    liefs hunnybun

#2936741 Quote

Nou, ik werd op mijn NOD-dag maar niet ongesteld. De volgende dag, op eerste kerstdag hebben we een testje gedaan en ik ben ZWANGER!!
    Het is nog heel onwerkelijk!!
    Voor mijn eerste, heb ik een keer een miskraam gehad, dus ik ben voorzichtig enthousiast. Ik ga van de week maar een de verloskundige bellen.

Voor iedereen die zwanger probeert te worden: heel veel geluk voor 2008!! Ik ga voor jullie duimen dat het binnenkort raak is.

#2936744 Quote

Hey Hottymommy,

Gefeliciteerd!!!!

Nu ben ik niet de enige van wij gaan voor een tweede die ZWANGER is! Ja ja, bij ons is het ook al gelukt! Ben 7 september uitgerekend en jij??

Kom je het ook bij 'wij gaan voor een tweede' vertellen?

Groetjes Jojo

#2936761 Quote

gefeliciteerd meid en geniet er lekker van!! fijne zwangerschap gewenst en een gezonde beeb!

liefs sweety

#2936859 Quote

Hi Jojo,

Gefeliciteerd hè!!!! Ik heb net de vk gebeld en heb over 2 weken een afspraak. Op basis van mijn laatste menstruatie is de uitgerekende datum 2 september.

Ik ga nu even kijken bij Wij gaan voor een tweede.

Liefs, en een heel fijne zwangerschap toegewenst.

Hottymommy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen