Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28572 Theolien

• Auteur

Hai,
    Las je reactie in een ander onderwerp.
    Ik begrijp dat jij ook een hele lange cyclus hebt. Is hij wel regelmatig lang? Of ook geen peil op te trekken?
    Ik had bij mijn eerste kindje hele wisselde cyclussen maar het werd wel iedere keer langer. Het begon bij 31 dagen en liep langzaam op via 45 dagen naar 72dagen…dat was de laatste voor het raak was..wat in totaal 7 maanden geduurd heeft. Ook toen ik eenmaal zwanger was bleek toen dat mijn eisprong pas 1,5 maand na mijn   1e dag van mijn   menstruatie was geweest. Na de bevalling heb ik zo'n 6 maanden non stop gebloed tot  dat ik een goede pil kreeg die  mijn cyclus weer regelmatig maakte.
    Toen we voor  de 2e gingen had ik  gek genoeg 3 keer een cyclys van 31 dagen en was  het  daarna raak. Mede door de borstvoeding die ik gaf ben ik 15 maanden niet ongesteld  geweest. Momenteel  zit ik nog steeds in mijn 1e cyclus al zijn we al sinds september bezig met een 3e ( maar de eerste maanden dus zonder ongi te zijn geweest). Het  is afwachten en totaal geen peil op te trekken hoelang het gaat  duren en vooral dat is zo vervelend. Want misschien voor sommige geen straf maar ik heb er persoonlijk geen zit in om dik een maand of langer om de dag seks te hebben voor een kindje. De zin is voor mij dan al 3 keer weg.
    Maar goed begrijp dat het voor jou de eerste nog moet worden. Tis echt mogelijk meis met zo'n lange en onregelmatige cyclys..maar het vergt wat geduld. Heel veel succes!
    Groetjes Lillian

#2935266 Quote

Hoi Lilian,

bedankt voor je reactie. Als ik jouw verhaal zo lees vraag ik me af waar ik me zo druk over maak!!
    Ik zit nu in de tweede ronde pas. Mijn eerste cyclus was 48 dagen. Ik heb het idee dat ik daar nu weer op af ga. Zit nu op dag 40 van de cyclus. Ik heb echt het gevoel dat ik mijn eisprong heb gevoeld zo'n week geleden ongeveer. Dat zou idd betekenen dat ik rond oud en nieuw mijn nod heb. Ik hoop natuurlijk dat mijn cyclus nog korter wordt maar als hij zo steed hetzelfde blijft kan ik in ieder geval ergens mee vooruit. Omdat jij ook schreef dat je dit had en ook een lange cyclus had viel jouw verhaal me op. Fijn dat je niet de einge bent als je dat zo op het forum leest. En dat mensen zo als jij dan ook nog de moeite nemen om op je verhaal te reageren vind ik helemaal zo super van dit forum!!!!
    Bedankt en ik hoop voor ons allebei dat we snel een gezonde zwangerschap te gemoed gaan.

Liefs Theolien en nogmaals bedankt

#2935375 Quote

Dank je wel en graag gedaan! Een zwanger 2008 gewenst!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen