Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28575 Tepelpijn Eisprong Zwanger Wie Ook

• Auteur

Hoi Meiden,

Misschien zijn er onder jullie ook meiden die last hebben van tepelpijn voor, tijdens of na de eisprong. Ikzelf heb daar maandelijks last  van maar kan er geen touw aan vastknopen of mijn eisprong dan gaat komen, bezig is of al voorbij is. Tijdens mijn vorige zwangerschap bleef mijn tepelpijn na de ovulatie aanhouden, ik bleek zwanger. Nu ben ik in de 1e ronde voor ons 2e kindje en heb nu al sinds een dag of 4 last van mijn tepels. Het cervixslijm was er al een aantal dagen  geleden en is nu verdwenen.
    Zou deze tepelpijn nu wijzen op een zwangerschap of zijn het nog naweeen van de eisprong?
    Ik heb ook al een dag of 4 last van mijn onderbuik en onderrug.

Hebben jullie erbaring met deze tepelpijn en weten jullie waar dat op wijst??

Groetjes, Billie

#2935422 Quote

ik kan je helaas niet helpen met je vragen meid, ik hoop voor je dat het raak is, probeer anders een testje ertegenaan te gooien

groetjes linda

#2935435 Quote

Hoi

Na je eisprong stijgt het hormoon  progesteron en bij mij leidde dat na de eisprong altijd tot dezelfde klachten als jij hebt. Ik wist daardoor eigenlijk altijd dat ik een eisprong had gehad.

Succes
    Lies

#2935439 Quote

Hoi, ik heb daar ook ontzettende last van de dag van eisprong tot aan menstruatie. Pas sinds het stoppen met de pil. Groetjes Herma

#2935447 Quote

Hoi billie
    Nou het zouden natuurlijk heel goed zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn, maar ook gewoon ontpillen, of was je niet aan de pil
    Ik ben nu met de 4e ronde bezig, en de eerste 3 keren heb ik ook echt een week tepelpijn gehad, heel heftig, ook mn buik, en mn onderrug,
    Bij mijn zijn het of gewoon tekenen van mijn ongi geweest, of toch iets met de eisprong,.
    Of ik heb het mezelf aangepraat, want ik ben nu heel druk bezig met het verbouwen van ons huisje, en denk op het moment helemaal niet aan zwanger worden, heb het echt veelste druk en heb nu nergens last van.
    ja eigenlijk kan ik je ook helemaal niet helpen als ik zo mijn verhaaltje bekijk, maar wie weet heb je er wat aan.

liefs hunnybun

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen