Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28576 Weer Niet

• Auteur

Hey meiden,

Ben WEER ongi geworden
    Ik begrijp er niks van!
    De eerste paar ronde's hebben we het "gewoon" gedaan maar de laatste 2 ronde's hebben we het echt om de dag gedaan.
    Ik had ook echt he gevoel dat het nu raak was, maar helaas…..
    Overal lees je dat je het eerst een jaar moet proberen voor je naar een dokter kan gaan, maar is dat ook echt zo?
    Ik lees ook veel over Clomid, wanneer krijg je dat?

Voor alle meiden die zwnger zijn, ik wens jullie heel veel geluk en een fijne zwangerschap, en voor iedereen hele fijne kerstdagen en een vruchtbaar en gelukkig 2008!!!!

Liefs Phoebe

#2935412 Quote

Hey,

Ook ik ben vandaag ongesteld geworden balen he.
    ja ik hoor dat ook eerst een jaar proberen dan naar HA.
    ik heb het gevoel dat ik geen eisprong heb.
    ook wij vrijen om de dag snap er niks van

sterkte

yvon

#2935413 Quote

Clomid krijg je volgens mij als je geen eisprong hebt. Aangezien jij ongesteld bent geworden heb jij wel een eisprong.

Dat is dan meteen het antwoord op de vraag van de 2e schrijfster. Aangezien jij ongesteld bent geworden heb jij een natuurlijke eisprong.

Succes met zwanger worden. Bij mij was het de eerste keer raak in 14 maanden en nu in de 12e maand.

#2935414 Quote

Hoi meiden,

Hebben jullie al eens ovulatietesten geprobeert? Dan weet je zeker of je een eisprong hebt en je weet ook nog precies wanneer zodat je precies op t goeie moment kunt klussen. Je kunt ze via t internet bestellen en ze kosten niet zo veel.

suc66 Wietske

ps ik zit ook in de 5e ronde al, maar ben 37 jaar dus dan duurt t gemiddeld een jaar voordat je zwanger bent.

#2935416 Quote

Ik vergeet erbij te zeggen dat wij het al die tijd ook om de dag gedaan hebben. En ik had alles volgens het boekje, een nette cyclus van 27 dagen enz enz. Helaas moeten er meerdere factoren meespelen. Ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven wachten meiden. Heel veel geluk en vruchtbaarheid voor 2008!

#2935426 Quote

Balen meid dat je weer een ronde verder moet.

Wat ik weet is dat je inderdaad een jaartje moet uittrekken om zwanger te worden. Wel kan je eerder naar de huisarts als je erg onregelmatig ongesteld bent of wanneer je weet dat jij of je partner verminderd vruchtbaar is.

Clomid kan je ook krijgen om een onregelmatige cyclus regelmatiger te maken, dus niet alleen als er geen eisprong is.

Het is misschien een schrale troost, maar 80% van de vrouwen raakt binnen een jaar zwanger (zonder hulp).

Wellicht eens ovulatietesten gebruiken of temperaturen?

Succes.

Groetjes Anoek
    (24+4 weken zwanger van 1e wondertje)

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2935428 Quote

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie.

Ovulatietesten heb ik in huis en gebruik ik ook sinds 3 ronde's
    Weet je wat het rare is…. ik voel me eisprong (denk ik, raar soort buikpijn)   maar de testen geven nooit een duidelijk JA terwijl ik ze een dag of 8 achter elkaar gebruik.
    Mijn cyclus is redelijk stabiel,   27/28 dagen .

Ik ben 27 jaar, dus dat moet ook geen probleem zijn denk ik.
    Je wordt er zo moedeloos van…………

Liefs Phoebe

#2935455 Quote

hoe lang zijn jullie al bezig??

xxx

#2935471 Quote

We zijn nu 7 maanden bezig.

Liefs Phoebe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen