Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28579 Glitters Voor Iedereen

• Auteur

Hoi meiden,

Hunnybun vroeg me om glitters. Dat is hier geloof ik een ritueeltje.
    Met alle liefde stooi ik ze. Nou hou je handen op, hier komen ze:
    ************************* **************** ********************* *************
    ****************************** ***************** ******************** *********
    ********* *************************   ********************* **********************
    ************** ********************* ******************** *************************
    ****************** ************************************ ****************************
    ************** *****************************   ************************ *****************
    ***************** ***************   **************************** *****************
    ************   **************** **********   ********************** ********************
    *************** ******** *************************   ********* *********   *****************
    ************* ************************ ****************** ********** *********************
    ****************   ************* ****************** *********** ******* ******* **************
    ************ ************** ************* ******* ************** ********* ****************
    *********** ************* ************ ********* ************ ********** ********* ***********
    ******* *********** ******************** ********** ********** ********* **********************
    **************** *************** *********** ************ ************ **********************
    ********** ************ ******** ******** ************** *********** ******* ******************
    ********** ******* ********** **************   ********* ************** ************************
    ********* **************** **************** ************** ************* ******** ***************
    ******************* ****************** ********* ********** ********************* ***************
    ***************** ************* ************** ********** ****** ****** *********************
    ******** *************** *********** ********** ******** ****** ******* ******** ******* ************

Nou heel veel geluk allemaal. En dat jullie maar snel van dit forum af mogen gaan.

Nance

#2935507 Quote

Dankje wel voor de bergen glitters!!!

Geniet van je zwangerschap!

X

#2935510 Quote

Jaaaa die willen we krijgen, Positieve glitters, Hoop dat ze gaan werken,
    Ik heb maandag mijn NOD, gekke dag he, op oudjaarsdag.
    Hoop dat dat mijn geluks dag word,
    liefs hunnybun

#2935511 Quote

hoeveel keer heb je er over gedaan om zwanger te worden
    zomaar nieuwschierigheid,
    liefs hunnybun

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen