Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28580 Laatste Kerst Met Zn 2e

• Auteur

jeetje wie kent t gevoel? de laatste kerst met zn 2e????
    gek, maar hopelijk waarheid. fijne dagen. groetjes daan

#2935526 Quote

Hoi daan!

Heel herkenbaar, ik dacht het de hele maand ook! Tot dat ik zaterdagavond een test deed en het hopelijk echt zo wordt……….volgend jaar zijn we met zijn drietjes……….!!!
    Heel blij kan ik nog niet zijn, want heb in oktober een miskraam gehad van twee kindjes maar ik probeer positief te blijven……..
    Ik geef je wat glittertjes en ik hoop dat ze helpen voor je goed?
    Hele fijne dagen en een heel voorspoedig en kotsmisselijk 2008 gewenst……..!

Dikke knuffel Rimke

#2935543 Quote

Hoi daan,

Snap zeker je gevoel. Wij zitten nu bij de klusbabes toevallig ook hierover te praten. Zal er volgend jaar met de kerst een kindje zijn, zullen we dan zwanger zijn, zal het allemaal wel lukken …… Laten we hopen dat 2008 voor alle meiden hier heeeel vruchtbaar wordt!!!Fijne dag vandaag en droom af en toe maar lekker over volgend jaar, doe ik ook hoor haha

Liefs happy

#2935547 Quote

hoi meiden, jeetje fijn dat jullie ook zo denken.
    en laten we idd hopen dat 2008 het jaar wordt waarin we allemaal super misselijk zullen worden. rimke, gefeliciteerd, wat spannend… ik duim voor je.
    groetjes daan

#2935581 Quote

Hey meiden,

Ik hoop dat iedereen zijn droom in 2008 werkelijkheid wordt!

Liefs Phoebe

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen