Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28582 Spannend Maar Apost Voelt Zo Goed

• Auteur

Na al een hele lange weg waren we in augustus  eindelijk zwanger, helaas ging het in oktober al weer mis…… Nu zijn we gewoon na 2 maanden weer zwanger (hiervoor een jaar over gedaan) Heb vanmorgen 2 dagen voor nod getest omdat ik zo veel 'klachten' had en me al de hele maand anders voelde als anders. En daar stond het dan ZWANGER!!!! wat een super kerstkado!  Maar ja het is dus weer super spannend want ik ben overmorgen pas 4 weken.

Duimen jullie mee dat het deze keer wel goed gaat en dat ik me mag aanmelden op het september forum?

X Wonderenbestaan

#2935612 Quote

Tuurlijk ga ik voor je duimen!

Heel veel succes met je "klachten"

Liefs Phoebe

#2935622 Quote

Hoi hoi,

Gefeliciteerd! Wauw, wat een mooi kerstcadeau he!
    Probeer er ondanks de onzekerheid toch van te genieten.
    Laten we ervanuit gaan dat alles goed gaat, dan heb je straks een hoop mooie momentjes gemist van deze 3 maanden!

Ik snap je onzekerheid maar al te goed hoor. Zelf heb ik er ook wel eens moeite mee.
    Heb in september en november een vroege miskraam gehad. Nu is vandaag en morgen de tijd aangekomen dat het op dat moment mis ging… Vandaag de hele lichtroze afscheiding en morgen de doorbraak…. Ik hoop zooooo dat het goed blijft gaan en ik volgende week zwanger en wel naar m ´n werk kan.

Laten we voor mekaar gaan duimen!!!!!

Groetjes Sientje

#2935629 Quote

Gefeliciteerd meid! Het is idd een spannende tijd.
    Aan de ene kant ben je heel blij met je zwangerschap, maar het is idd nog heel pril en dat maakt mij ook wel eens onzeker.

Wij mogen 14 januari voor onze eerste echo. Dan zijn we 7 weken zwanger.
    Ook wij zijn niet zo snel zwanger geraakt. Maar nu na de eerste maand met Clomid toch zwanger. Het voelt voor mij ook echt alsof wonderen bestaan.

Veel liefs,

Twinkel3 (4 weken, 3 dagen)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen