Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28584 Wat Denken Jullie

• Auteur

Hallo allemaal

Zal me even voorstellen
    Ik ben Sandra 30 jaar en mama van een zoontje van bijna 2 jaar. We zijn in april 2006 gestopt met de pil. Ik had meteen een regelmatige cyclus van 24 dagen(voorheen ook altijd gehad)
    Cyclus 1 24 dagen ongi
    cyclus 2 24 dagen ongi
    cyclus 3 zwanger /eindigde in een miskraam met net 6 weken
    cyclus 4 28 dagen ongi
    cyclus 5 24 dagen ongi
    cyclus 6 zwanger / eindigde in een miskraam met net 5 weken
    cyclus 7 24 dagen ongi
    cyclus 8 24 dagen ongi
    cyclus 9???? nu komt het

Ik moest als ik 24 dagen aanhoud afgelopen zondag de 23 e ongi worden, werd dat niet. getest negatief
    Mijn man en ik dachten echter dat ik zwanger was,

ik heb gezwollen borsten
    pijnlijke borsten
    donkerdere tepels
    ruik sterker(sommige geuren maken misselijK)
    obstipatie
    moet erg vaak gaan plassen
    en val om van de slaap(overal en nergens)

Dus ik dacht te vroeg gestest

de 25 e opnieuw getest negatief

en vandaag de 26 e dus ging ik vanochtend naar het toilet en voelde tijdens het plassen een plopje en ineens bloed in de pot en ook een beetje met afvegen.
    Ik dacht/denk weer ongesteld balen.
    Het zet echter niet door, ik moet nog steeds vaak plassen en mijn borsten doen echt ontzettend zeer. Ik heb met plassen en met afvegen iedere keer bleod, maar in mijn verbandje zit amper wat. Terwijl ik normaal makkelijk 6-8 maandverbandjes vol heb mijn eerste ongi dag
    Ik weet het dus niet meer, kan ik toch zwanger zijn. Terwijl ik dit typ heb ik gewoon steken in mijn borst, ik herken dit van de zwangerschap van ons zoontje

Heeft iemand dit eens gehad?

groetjes Sandra

#2935614 Quote

Hey Sandra,

Misschien ben je toch te vroeg met testen.
    Probeer het anders oudejaars avond nog eens, misschien gaan jullie wel zwanger 2008 in!

Heel veel sterkte en succes met geduld hebben!

Liefs Phoebe

#2935621 Quote

Ja, misschien ben je te vroeg met testen.
    Ik zou het gewoon nog een keer proberen over een paar dagen.
    Voor wat betreft dat bloed, het kan natuurlijk iets van innestelingsbloeding zijn.
    Verder is het niet  abnormaal om als je zwanger bent in de eerste drie maanden een heel klein beetje bloed te verliezen. Het hoeft geen ongi of miskraam te betekenen.

Succes met wachten en laat het ons even weten he!

Groetjes Sientje

#2940958 Quote

hoi hoi

ik lees je verhaal net en ik had bijna hetzelfde als jou alleen bij mijis het dus wel een miskraam geworden !! mAar dit hoeft bij jouw echt niet zo te zijn hoor test over een paar dagen nogmaals dan heb je zekerheid…succes   xbloem

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen