Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285841 Te Zwaar

• Auteur

ik had even een vraagje.

ik ben 6 maanden zwanger en weeg bijna 67 kilo en voor dat ik zwanger was tussen de 55 en 60 kilo.

ben ik nu te zwaar of niet??

want ja het moet na de zwangerschap er wel weer af natuurlijk.

groetjes esther27 (24 weken)

#3091742 Quote

Volgens mijj valt dat wel mee hoor. Ik ben ook begonnen met ongeveer 56 kilo en weeg nu bijna 64 kilo (nu 23wk en 1 dag zwanger). Ik merk wel dat het sinds 2 weken allemaal erg snel gaat. Buik groeit goed door en qua gewicht lijkt het wel of ik iedere dag aankom.

#3091759 Quote

hoi hoi

ik kwam toen ik zwanger was van me dochter in totaal 23 kilo aan
    ik had toen ook last van veel vocht en het is er daarna allemaal afgegaan zonder er iets voor te doen   gelukkig
    ik ben nu 9wk2dg zwanger en ben al 2 en halve kilo aangekomen ben benieuwd hoevel het dit keer wordt

groetjes annemarie

#3091770 Quote

ik ben ook van 57 naar 68 gegroeid en ben nu 28 weken. Niks te zwaar. Een vriendin van me vertelde dat zij maar 11 kg was aangekomen in haar hele 9 maanden en dat ze in de maand na de bevalling 15 kg kwijt was omdat ze ziek was, de baby slecht sliep en door de borstvoeding. Ze was vel over been en moet van de dokter extra voeding hebben.
    Beter wat harder werken om het er later weer af te krijgen dan tekort!
    Monstertje (28w)

#3091779 Quote

ja dat is misschien wel zo,want ja onze kleine mag natuurlijk niks te kort komen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct