Hoi allemaal,
Hier gaat het op zich allemaal hardstikke lekker, ben alleen de laatste dagen steeds vaker misselijk en erg moe. Bij mijn eerste was dat niet zon probleem toen kon ik er lekker aan toegeven maar nu mijn mannetje rondloopt is het wel moeilijk. Van het weekend was mijn man thuis en moest ik ook regelmatig overgeven dus toen hield hij zich bezig met Lance, maar nu vandaag heb ik het nog en aangezien Erick ( mijn man ) doordeweeks op de kazerne blijft vind ik het best zwaar. Ga ik lekker zitten spelen met Lance, wordt ik ineens weer kotsmisselijk en moet ik het weer heel rustig aan doen. Ik durf ook niet even alles rustig eruit gaan gooien op de wc, want ik durf Lance nog niet zo lang alleen te laten, dus probeer ik met moeite alles binnen te houden. Maar Lance heeft volgens mij nu echt het gevoel dat ik niet met hem wil spelen of zo en dat vind ik zo zielig, herkennen jullie dit?? Wat zou ik hieraan kunnen doen??
Trouwens ook wel een leuk berichtje, als ik op mijn buik lig voel ik al een klein hard bolletje onder in mijn buik, weer een goed teken dat de kleine goed groeit, maar ben pas echt helemaal gerust als ik de 8e een eerste echo krijg.
liefs Martine