Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285844 Morgen Voor Het Eerst Naar De Verloskundige

• Auteur

Hey dames,

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb nog steeds geen klachten, alleen moeheid. Ik vroeg me af of ik nog wel zwanger was en heb weer een test gedaan en die gaf gelukkig aan dat ik nog zwanger ben. Toch ben ik zenuwachtig voor morgen, bang te horen dat het niet goed gaat dat de baby niet groeit of wat dan ook. Gelukkig zit ik niet veel langer in spanning want morgen moet ik er dus heen. Ik weet dat ik eigenlijk blij moet zijn dat ik geen klachten heb maar af en toe maakt het je ook onzeker. Ik laat morgen weten hoe het gegaan is en hopelijk kom ik met goed nieuws.

Groetjes Kim

#3091747 Quote

Wat fijn zeg dat je al zo snel naar de vk mag. Ik ben pas voor de eerste keer met 12 weken gegaan. Dus jij nu nog even afwachten. Ik hoop dat alles goed gaat. Succes!!!

#3091761 Quote

Hoi Kim,

Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar toen ik voor de oudste voor de
    eerste keer naar de verloskundige ging (rond de 11 weken) deed ze
    helemaal niets! Nou, ja veel vragen stellen maar dat was het dan. Het
    is nog te vroeg om het hartje te horen en je baarmoeder zit wrs ook nog
    onder je schaambeen. We kwamen ook wat verdwaasd weer naar buiten, was
    dat nou alles?

Succes morgen
    Juup

#3091767 Quote

ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de vk. met 8 weken moet ik langs komen. nu ben ik 6 weken.
    ik vroeg dat je dan het hartje dan al kan horen, ze zei dat het misschien kon maar niet vreemd moest kijken dat ze het niet kan vinden.

en met 12 weken voor een echo.

succes morgen
    gr henny

#3091772 Quote

Hallo,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ik wou je eigenlijk alleen maar even laten weten dat het helemaal niet nodig is dat je klachten hebt of krijgt. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de eerste 7 maanden geen klachten gehad (buiten mijn overbezorgdheid dan).
    Ik zou zeggen geniet er volop van en ik hoop dat je zwangerschap zonder klachten blijft, heerlijk toch dan word je ook bijna nergens in belemmerd.

Heel veel groetjes en laat je nog even weten hoe het bij de vk was?

#3091819 Quote

Hey dames,

Ze deed inderdaad niks dan alleen vragen stellen. Dus ik moet er maar vanuit gaan dat alles goed gaat en dat ik mazzel heb dat ik geen klachten heb. Nou over twee en halve week hebben we de echo dus duimen dat het goed blijft gaan en dat we dan het hartje zullen horen. Bedankt weer voor jullie reacties!!!!

Groetjes Kim

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct