Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285846 Hooikoorts En Bevalling

• Auteur

Hi,

Zijn er hier ook vrouwen die last hebben van hooikoorts? Ik heb er heel
    erg last van en ben juist in mei uitgerekend. Ik word dan helemaal suf,
    kortademig, keelpijn, loopneus en moet vaak niezen. Ben bang dat ik dat
    tijdens mijn bevalling ook zal hebben. De dokter kan nu niets
    voorschrijven dan een neusdruppel.

Heeft er iemand hier ervaring mee?

Groetjes,
    M.

#3091762 Quote

hai
    ik heb ook hooikoorts en sinds vorige week toen die bomen al die takjes kattetakjes ik weet niet hoeze heetten kreeg ik ook al hooikoorts aanvallen
    ik kreeg hoofdpijn zo n vol geveol im mn hoofd niezen enz
      het sloeg ook op mn luchtwegen en dna wordt ik erg benauwd
    heb dus van mn dokter een pufje gehad en druppels tegen hooikoorts die je wel ind e zwangerschap mag hebben
    pulimicort pufje en beclometason pufje in neus en  allebei mag ik hebben in de zwangerschap en hetw erkt voortreffelijk
    ik hoop je hierbij geholpen te hebben
    mijn dokter en de apotheek hebben het goed opgezocht en het mag echt gebruikt  worden
    groetjes annemichelle en nog een fijne zwangerschap  

#3091784 Quote

Hoi, ik zou anders vragen voor een verwijzing naar de Allergoloog. Hij weet precies wat je mag hebben (of kan dat opzoeken). Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap gevraagd voor een alternatief voor mijn normale medicatie. Ik gebruikte daarvoor flexonase als basis en zyrtec voor de pieken. Voor beide had de allergoloog een alternatief.  

Ik had dat jaar gelukkig heel weinig last en heb het lang uit kunnen houden zonder medicijnen.  

succes Elsbeth

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct