Allemaal verhalen…..de een nog smeuiger dan de ander![]()
Als je antwoordt wil op je vragen rond je vleesboom kun je die het beste aan je gyn stellen…want elk lichaam is anders…en elke vleesboom is anders….
Ik heb al jaren last van vleesbomen….die bij mij gaan nooit meer weg,er komen er alleen maar bij nu ik zwanger ben.
Heb vorig jaar een onderzoek gehad waarbij de gyn d.m.v. een kijkoperatie via de vagina in mijn baarmoeder kon kijken en daar heel goed de vleesbomen kon bekijken en waar ze zaten….en zij kwam tot de conclusie dat ze bij mij niet te verwijderen waren(want anders zou de baarmoeder er ook uit moeten)….ik mocht gewoon zwanger worden met in mijn achterhoofd wetend dat het in een zwangerschap complicatie's zou kunnen gaan geven…..nou dat is idd gebeurd….zwanger geworden en bloedverlies gehad…nu onder strenge controle gyn…want de vleesbomen waren flink gaan groeien…veel buikpijn erbij….en nu 18 weken zwanger….gaat het best goed,vleesbomen waren iets verkleind!
Hopelijk blijven ze de rest van mijn zwangerschap zo
ook weet ik nu al dat er met de bevalling straks kans is op extra bloedverlies is(was vorige keer ook zo)en krijg ik straks weer een spuit zodat mijn baarmoeder extra gaat samentrekken en het bloeden daardoor minder wordt…en stopt.
Dus meid……ik denk dat je voor duidelijkheid over jou lichaam bij de gyn moet zijn….want de locatie van de vleesboom is erg belangrijk voor straks bij de bevalling…want als die onderin ligt….kun je nooit natuurlijk bevallen want dan ligt tie voor je bekken(wat waarschijnlijk bij mij ook het geval is)….
Veel succes….en ondanks je boom…..genieten hoor!!!!
Liefs Gea