Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28585 Pijnlijke Borsten Wat Betekent Dit

• Auteur

Hoi allemaal, al een dikke week heb ik hele pijnlijke borsten. Goed teken hoopte ik, zal het dan eindelijk??? Vandaag, enkele dagen voor mijn nod (?)  zo'n zeurend buikpijngevoel. Het zal dus wel weer niet..

Maar wie weet wat de eerste tekenen zijn van een zwangerschap??

#2935640 Quote

BIj mij was het helaas altijd een voorteken voor mn ongi. Begon altijd een aantal dagen voor mn nod. Toen ik zwanger bleek te zijn, had ik juist geen pijnlijke borsten (later wel en goed ook 😉

Het is dus afwachten, want de voortekenen zijn bij een ieder anders. Sommige voelen zelfs helemaal niks.

Heb je het normaal ook als je ongi moest worden?

Hoop voor jou dat het wel voortekenen zijn!! Succes.

Liefs Anoek
    (25 weken zwanger)  

#2935643 Quote

hoi siesa,

dat is bij elke vrouw anders, bij mij was t zo dat als ik ongi ging worden hele zachte, slappe borsten kreeg, toen ze bij mij gespannen en gevoelig waren was dat voor mij een teken, en inderdaad ik was zwanger,

nu heb ik datzelfde gevoel weer en ook rare krampjes hier en daar vlak boven mijn vagina, dus hoop dat t weer zo is..

maar ik zit nu 4 dagen voor mijn nod maar kan haast niet wachten met testen, mijn gevoel zegt zwanger maar wil t toch wel graag bevestigd hebben met een testje..

Liefs Iris

ps wanneer is jouw nod? die van mij 31 dec

#2935647 Quote

Hoi Iris, ik heb continu een wisselende cyclus dus kan het niet precies zeggen maar officieel is mijn nod morgen. ben echt megazenuwachtig want ik heb nu echt het gevoel dat het raak is!! Erg he, hoe het je dan bezig houdt??  Vooral dat wachten!!

En dan ben je misschien zwanger, dan moet je nog es wachten totdat je het mag vertellen!! Ik denk wel dat ik het tegen mijn beste vriendinnetje zeg. Jij?

#2935650 Quote

ja dat wachten is erg frustrerend, vooral de laatste dagen voor je nod..

mijn gevoel zegt ook ja, en wil eigenlijk ook naar de da toe hollen om een testje te halen, maarja ik zit 4 dagen voor mijn nod..pff

wat waren je laatse cyclussen dan?

Liefs

#2935652 Quote

Mijn gevoel zegt ook al dagen ja.. ik had gisteren ongesteld moeten worden.. Nog helemaal geen rd klachten ofzo.. heb thuis 2 testen liggen.. en zit nu op me werk..

Morgen vrij en mijn mannetje ook.. dus zijn ze er morgen ochtend nog niet dan ga ik morgen ochtend testen..
    gr xx mamoetje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2935656 Quote

aaah spannend zeg..!!
    sta je niet stijf van de zenuwen meid??
    ik hoop echt een heel mooi plusje voor jullie.. laat je t ons even weten?

ik zal voor jullie duimen..

Liefs Iris

#2935662 Quote

oooooooooo wat spannend voor ons!! de hoeveelste ronde is het voor jullie? Voor ons de 5e. eerste cyclus was 7 weken, toen 6 en toen 2 keer 3,5. Heel frustrerend. Temperaturen werkte niet en met die testen heb ik ook nog nooit een overtuigend resultaat gehad. Hopelijk is het allemaal niet meer nodig!!

Heb vannacht maar een paar uurtjes geslapen dus voel me echt een gestresste zombie…

Succes jullie!!

#2935663 Quote

ja en dat het zo verdomde rustig is iop me werk help er ook niet bij.. misschien dat ik vanavond al ga testen.. weet het nog niet..

tuurlijk kom ik het vertellen.. mijn NOD was eigenlijk de 19e.. vorige maand had ik een cyclus van 21 dagen.. toen de 20ste een test gedaan negatief.. nou me gangbare cyclus 28 dagen had ik gisteren ongesteld moeten worden.. heb wel een tampton in voor de zekerheid ik heb een gele stoel op me werk geen zin om straks een rode stoel te hebben..

Me vriend zegt het is niet raak.. vorige maand had je ook geen klachten voor je ongesteldheid.. wel ben ik af en toe niet lekker en heb krampjes/steekjes in mijn buik en borsten..

Maar wie weet zit me lijf me gewoon in de maling te nemen.

gr xx Mamoetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen