Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285850 Jeetje Wat Veel

• Auteur

Hallo allemaal,

Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik was tot de vorige controle (was toen 20 weken) nog maar net in totaal 0,5 a 1 kilo aangekomen maar ik ben bang dat het er de afgelopen 4 weken toch een paar meer zijn. 4 kilo in 4 weken tijd is wel erg veel vind ik of valt dat mee. Kan nergens terug vinden hoe de opbouw van de aan te komen kilo's zijn weten jullie dit. vb zoveel gem. bij 3 maanden en bij 6 enz.

Verder alles goed met onze uk, hij is druk in de weer in mijn buik heel apart om te zien en te voelen. Mijn vriend heeft hem afgelopen week voor de eerste keer kunnen voelen en was helemaal onder de indruk.

Heel veel succes allemaal nog!

Liefs mir 23 wk 5 dg

#3091787 Quote

Jeetje zeg, wat gaat dat allemaal snel bij jullie. Ik zit nu in de 10e week en ben nog geen grammetje aangekomen. Maar dat is niet zo gek met alle kots misselijkheid enzo haha.

Succes meiden.

Liefs Aicha.

#3091789 Quote

Hoi!!

Ik ben nu 37,3 wk zwanger en ben nu
    16 kilo aangekomen.Ben blij als ik
    over een paar weekjes weer kan beginnen
    met op mij oude gewicht te komen!!
    Wegen ze jullie bij de VK?
    Dat doen ze bij ons helemaal niet!!

Groetjes Maaike

#3091802 Quote

Hallo,

Ik ben de eerste weken heel weinig aangekomen, maar komt ook door griep, en mijn vorige VK had mij helemaal gek gemaakt met suiker!!

Nu ik bij een andere, geweldige super VK zit, en het weer een beetje op orde heb gaat het super goed!!
    Ben de afgelopen weken heel hard gegaan, maar mijn buik gaat ook heel hard, en mijn borsten niet te vergeten!!!

Ik ben nu 22 weken, en 11 kilo aangekomen!!
    Maar met de kleine is alles goed, niet te klein, niet te groot, dus geniet lekker, en zie na de bavalling wel hoe het er weer af gaat, hihi!!

(Mijn moeder was bij de laatste zwangerschap 35 kilo aangekomen, denk niet dat ik dat nog ga redden hahaha)

Dus ik zou zeggen, geniet lekker, als het met de baby goed is!!

Groetjes Esther   en Baby Puk  

#3091804 Quote

Ik ben nu 34 weken zwanger. Voor de zwangerschap woog ik 75 kg.
    In het begin van de zwangerschap ben ik eerst 3 kilo afgevallen door de misselijkheid, nu weeg ik 81.9kg. Ik ben dus nog niet zo veel aangekomen!

#3091811 Quote

hoi hoi
    ik ben nu 14 weken zwanger van ons 4e kindje en ben ook nog niks aan gekomen en dat terwijl ik wel al een flink rond buikje heb
    maarja de een komt sneller aan en meer en de ander bijna niks of helemaal niks\
    kan wel bij de vk wegen staat een weegschaal in de wachtruimte…
    groetjes bianca

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3091813 Quote

Hoi,

Ben nu 37+1 en in totaal 9 kg aangekomen. Bij de eerste in totaal 13 kg.

Ik weet wel dat het bij mij ook het snelst ging tussen week 22 en week 30, toen kwam ik bij de eerste zo'n 7 kg aan. Daarvoor en daarna was het heel geleidelijk gegaan en in die periode ineens veel meer.

Syl
    37+1

#3091815 Quote

Hallo Allemaal,
    Hè, hè, ik probeer al weken in te loggen op het forum, maar kreeg steeds geen code toegestuurd. Eindelijk gelukt!
    Wat aankomen betreft heb ik echt onwijs mazzel!
    Ik ben namelijk nogal fors van postuur, maar ben nog steeds 2 kilo LICHTER dan voordat ik zwanger werd. Ik ben nooit misselijk geweest alleen heel erg moe.
    Ik ben 24 weken zwanger en teken ervoor! Ik zit zeg al grappend tegen manlief; zo schatje, nog 10 kinderen en je hebt een top-model als  vrouw!
    (hij vind mij prima zoals ik ben, maar ik vind een slanker postuur mooier).
    Ook dacht ik dat mensen pas heel laat zouden zien dat ik zwanger ben, maar het tegendeel is waar. Ik krijg regelmatig opmerkingen als, Zo zo, de laatste werkweek zeker? Waarop ik mededeel dat ik net over de helft ben.
    De volgende opmerking is dan steeds weer; Hè? Oooh, het zijn er twee!
    Nee hoor, wij krijgen 1 kindje, onze eerste. Mijn buik groeit alleen enorm. Gelukkig kom ik tot nu toe niks aan!
    Heerlijk! en volgens de echo's doet onze kleine het prima!

#3091824 Quote

Hoi hoi allemaal,

Ik ben nu 19 weken en nog maar 4 kilo aangekomen, Ik heb nu al wel echt een buikje, maar had wel verwacht dat ik als ik zo rond de helft was al wel wat kilo's aangekomen zou zijn. ( ik wil die buik zo graag showen namelijk)

Maar ja aan de andere kant mag ik ook niet klagen natuurlijk want het moet er ook weer af .

Groetjes Pam…..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct