Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285854 Overal Pijntjes En Kwaaltjes Niet Normaal Meer Wie Ook

• Auteur

Hoi,

Ben nu in de 10e week (om precies te zijn 9 weken en 5 dagen.) En dit zijn mijn klachten:

Enorme golven van misselijkheid gedurende de dag
    Buikkrampjes
    Als ik lig en dan met name op mijn zij en ik draai dan voel k een hevige pijn bij mijn bekken/heupen)
    Als ik een flink stuk gewandeld heb dan voel ik trekkende pijn/last op mijn heupen en in mijn onderrug.
    Af en toe een beetje jeuk op de meest vreemde plekken
    Hier en daar een puistje op mijn rug (nou vraag ik je) ach beter daar dan op mijn gezicht nietwaar?.

Nou heb ik wel eens gehoord van bandenpijn en bekkeninstabiliteit. Zou ik daar de symptomen van hebben? Ik heb van nature namelijk niet zoveel heup en ben zo slank als ik weet niet wat…hmmmm?….

Overmorgen heb ik mijn eerste afspraak bij de VK. Ik ga bovenstaand lijstje toch maar even aankaarten bij haar.

Ben ik de enige met bovenstaande klachten?

Liefs Aicha.

#3091790 Quote

hoi hoi

lastig hoor al die kwaaltjes, maar ja het hoort erbij…..

die buikkrampjes zijn vaak erg normaal, ik heb het ook gehad, net alsof je ongi moet worden.. het heeft allemaal te maken met wat er in je aan het ontwikkelen is………

wbt die pijn aan je heupen en onderrug, dat weet ik niet wat dat is…………

op dit momnet merk ik als ik lang sta of veel achter de computer zit dat ik last krijg van mijn onderrug… ws houding oid…

ik ben zelf ook erg tenger maar heb geen last van mijn heupen en in het begin ook nog geen last van mijn rug gehad … dus denk niet dat het daar meteen mee te maken heeft..

wat het wel is.. i weet het niet.. wellicht dat anderen je kunnen helpen of vraag het inderdaad je vk…..

geniet ervan liefs tobi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct