Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28586 Jippie

• Auteur

Lieve meiden,

Vandaag was/is mijn NOD…Maar geen menstruatie te bekennen…YES!!!!
    Vanmorgen getest in de hoop een dun streepje te kunnen zien, maar negatief getest.
    Nu hopen we maar dat de menstruatie  nog even wegblijft, vrijdag/zaterdag weer testen!
    Duimen jullie voor me? Dit zou wel een heel bijzonder kerstcadeautje zijn 🙂
    (Heb de afgelopen weken al wel last van klachten die ik anders niet had, dus hoop echt dat ik het goed voel en niet dat mijn lijf me voor de gek houdt….)  

Liefs Rijn

#2935619 Quote

Hoi hoi,

Ja, het lullige is dat je niets anders kunt doen dan afwachten! Moeilijk he!
    De tijd lijkt voorbij te kruipen….

Ik zou over 1 of 2 dagen gewoon weer een test proberen!
    Welke testen gebruik je?

Groetjes Sientje

#2935625 Quote

Hoi Rijn, wat spannend!! Heb precies hetzelfde, voel me echt anders dit keer. Gisteren buikpijn dus dacht dat de duivels weer kwamen maar nog steeds niet!! heb ook veel gelezen op dit forum en het kan juist een eerste zwangerschapsteken zijn!! spannend!! zijn al een half jaar aan het proberen dus was al bang aan het worden dat er iets niet goed zat bij me…

hoe zit het bij jou? waar heb jij allemaal 'last' van??

succes x

#2935677 Quote

Hoi meiden!!

Bedankt voor jullie reactie!!! Ik gebruik de testen van Kruitvat eigenmerk, 2 st. voor 4,99.
    Die doen het goed, zijn makkelijk en betrouwbaar (en redelijk goedkoop)

Nog steeds geen menstruatie te bekennen hoor!!!!! Het is zo spannend…
    En wat duurt het wachten toch lang 🙁

Mijn klachten zijn: duizelig, af en toe misselijk (licht) en ontzettend moe.  Vlak na mijn eisprong  had ik last van steken in mijn onderbuik (maar anders dan wanneer je menstuatie komt) en gevoelig tandvlees. Nog eventjes geduld….

Hoe gaat het met jullie? Weten jullie al meer?

Liefs Rijn

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen