Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

285862 Slapen Op Je Buik - pagina 2

• Auteur

Ik ben 26 wken zwanger en slaap nog steeds op mijn buik, nooit geweten dat dit slecht kon zijn voor de baby.
    Heb al 2 dochters, maar bij hen deed ik het niet, maar nu ligt het gewoon lekker….maar denk toch maar dat ik het niet doe.  

#3091990 Quote

hoi

ik ben nu 18 weken zwanger en ben eergisteren bij de gyneacoloog geweest en toevallig aan hemgevraagd of het kwaad kan om op de buik te slapen…
    hij zei zolang je t kunt mag het gewoon…
    op een ggeven moment lukt t toch niet meer zoals bij mij vanacht.
    ik heb me de bedsteun beetje omhoog gezet en ik heb geslapen als een os

nou veel sterkte ermee
    groetjes

#3092538 Quote

Ik ben 31 weken zwanger en slaap nog steeds op mijn buik…

Heeft  iedereen al een andere slaaphouding gevonden?

#3092542 Quote

hoi hoi

ik ben nu 24 wkn zwanger en slaap nog op mijn buik maar het gaat nou wel moeilijker worden
    kan alleen geen goede stand vinden om verder lekker te slapen
    lig dan nu half zij en half buik met een knie omhoog maar dat gaat niet lang meer goed want mijn buik groeid echt als kool

groetjes manny

#3092543 Quote

Hoi!,

Ik sliep ook altijd op mijn buik, heb mezelf echt aan moeten leren om op mijn zij te gaan slapen. Ik heb mezelf daarbij helemaal ingebouwd met kussens, omdat ik anders als ik eenmaal sliep toch doordraaide op mijn buik. En dan weer  wakker werd van de misselijkheid. Nu heb ik die kussens gelukkig niet meer nodig, maar doordraaien op mijn buik gaat ook echt niet meer lukken. Ik kijk er wel al naar uit dat ik straks weer lekker op mijn buik kan slapen.

groetjes Larissa (39wkn)

#3092561 Quote

Hoi, hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap mijn hele zwangerschap op mijn buik geslapen. Niet dat het op het laatst nog makkelijk ging maar ik trok dan gewoon 1 been wat om hoog en deed daar een kussentje onder. Ik slaap inmiddels eigenlijk nooit meer op mijn buik dus dat zal deze zwangerschap geen probleem zijn! Veel suc6 met het vinden van een fijne slaaphouding!

Groetjes, Jonna

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092693 Quote

Ik ben momenteel 40 weken zwanger en slaap nog steeds op mijn buikje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen