Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285869 Bij Hoeveel Weken Kan Je Jongenmeisje Zien

• Auteur

Hallo lieve allemaal, volgende week, als ik 16 weken zwanger ben heb ik een uitgebreide echo en ik hoop dat iemand mij hier kan vertellen hoe groot de kans is dat we ook al kunnen zien of een jongen of een meisje is. Zou het wel heel erg leuk vinden om het al te weten en anders moeten we geduld hebben tot 22 weken want dan staat de structurele echo gepland.

Liefs S.

#3091868 Quote

Wij konden met 15 weken nog niet zien of het een jongetje of een meisje was.
    Met 30 weken heb ik ook nog een echo gehad omdat ze dachten dat de baby niet goed groeide maar toen lag ze zo dat de echoscopist het ook niet kon zien.

Dus voor ons was het een verrassing.

Groetjes,

Linda
    moeder van Rebecca 11 november 2005

#3091870 Quote

Hoi,
    vanaf 20 weken is het te zien. Maar je moet idd wel geluk hebben dat je kindje "er goed voorligt".
    Patricia

#3091877 Quote

De kans dat ze het kunnen zien, schijnt het grootst te zijn rond de 20 weken. Maar dan nog is het heel afhankelijk van hoe het kindje ligt. Houdt er rekening mee dat niet iedere gynaecoloog bereid is om het voor je te bekijken.

Bij sommige pretecho's hebben ze een soort garantie, dat als je het geslacht niet kunt zien en je hebt van tevoren aangegeven dat dat wel een van de doelen van je echo was, dan mag je later nog eens gratis terugkomen.

Groetjes,
    Tamara

#3091879 Quote

Ik heb met  20 weken een uitgebreide echo laten doen. Ze zeiden tegen ons dat dat de beste tijd was/is

Groetjes Leontine, mama van Dayden Joshua, 13 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct