Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285871 Korte Broek

• Auteur

Hallo dames,

Weet iemand waar ik een beetje normale korte positiebroek kan vinden. Bij prenatal hebben ze alleen van die 3/4 broeken of   korte (heup)broeken die zo laag zitten dat ik bang ben dat aan de achterkant mn bilspleet erbovenuit komt. Ook zijn de broeken vaak wit of er lichte kleur. Voor mij niet handig want ik breng mijn tijd in de zomer vaak op steigers en boten door en die zijn niet altijd even schoon. Het liefst zoek ik dus een khaki of donkerblauwe korte broek.

Iemand ideeen?

groetjes Pauline

#3091886 Quote

Misschien Miss Etam of Promiss??

#3091890 Quote
    Hoi hoi,

Mijn dochter is 31 augustus vorig jaar geboren  (27 augustus was ik uitgerekend)
    En het is heel moeilijk om aan een BEETJE kortje broek te komen, ik liep dan ook voornamelijk in rokken en jurken (doe ik normaal niet) maar ik had wel 1 fijne korte broek en die kwam bij miss etam van daan…als je wilt mag je m ook wel van me overnemen…

Liefs, Jennifer

#3091891 Quote

Ik liep dus heel de zomer met me bolle buik….

(moet na de eerste zin van mijn eerste berichtje komen)

#3091894 Quote

Hoi,

Sinds kort heeft Wehkamp ook weer zwangerschapsmode. Ongeveer even duur als Miss etam. Sommige C en A winkels hebben ook zwangerschapsmode.

Groetjes, Kat

#3091895 Quote

Hallo!

Je bent dus ook een 'botenvrouw' leuk! maar inderdaad vaak een ramp met kleding, ik draag veel zwart en hoop dan ook positiekleding in die kleur te vinden maar wat ik zo zie zijn het inderdaad veel lichte kleuren.
    Ik heb het ongeveer in augustus pas nodig.
    Ben trouwens wel blij dat we een decemberkindje krijgen zodat het hele kwetsbare er volgende zomer af is en hij/zij gewoon mee aan boord kan.

Succes met je zwangerschap en kleding zoeken!
    Groetjes Roos

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3091896 Quote

Hennes en mauritz, korte spijkerbroeken.
    En je kunt ook een afknippen en omzomen.

#3091897 Quote

H&M heeft ook donkerbruine korte broeken zag ik gister.

#3091900 Quote

hoi hoi,

Ik heb mijn eerste korte broek al binnen.. en niet duur!
    ik heb hem besteld bij http://WWW.BELLYFASHION.NL
    Ze hebben daar echt super leuke dingen en niet duur..
    ze heeft veel van nobbies en dat zit echt super lekker…

Succes
    Liefs Annemieke
    18w5dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct