Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eerste keer VK even laten weten:

• Auteur

Vanmorgen hadden wij ons eerste bezoekje aan de VK. Erg spannend allemaal. Erg lief vrouwtje/meid. Ze was gelukkig heel informatief en duidelijk. Ze heeft bloed afgenomen voor de bloedgroep en verdere testen  en ze heeft aan mijn buik gevoeld etc. mijn ijzer-gehalte was ook erg goed. Het moest 7.3 zijn en het was/is 8. Dus daar was ik wel heel blij mee. En over 2 weken heb ik de termijn echo. We hadden een erg leuke en spannende ochtend (mijn man en ik). Ik vond het alleen wel jammer dat we het hartje niet konden horen. Volgens de VK was het met mijn 10 weken nog ietsje te vroeg daarvoor. Ik grapte nog tegen haar van : Ehm…het leeft toch nog wel he? Waarop ze geruststellend antwoorde dat ik mij nergens zorgen om hoefde te maken omdat het gewoonweg te vroeg kan zijn om met deze termijn het hartje te horen.

Zo! Dat wilde ik met jullie delen. Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs Aicha.

#3091914 Quote

hoi hoi
    leuk om zo'n verhaal weer te lezen
    ik hoop dat vandaag  mijn laatste controle is(afwachten)
    en maak je geen zorgen over het kloppen van het hartje
    want tien weken is idd er vroeg maar de volgende keer
      kan je er wel van genieten hoor.
    succes met je zwangerschap

eus

#3091915 Quote

Ik heb het trouwens vandaag al wel op mijn werk verteld. Ook met name omdat ik sinds de zwangerschap vaak afwezig was ivm vermoeidheid en misselijkheid. Dat kan toch wel met 10 weken? dat je het verteld?…

Liefs Aicha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct