Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285876 Mat Care Zwangerschapstest Midstream Van Zwangerschapstest Nu Betrouwbaar Help

• Auteur
    Hallo

Ik lees hier allemaal verhalen over de Romed test van brabbel…nou heb ik die niet gekocht maar ik heb de Mat Care van zwangerschapstest.nu ze zien er precies hetzelfde uit dus nu vraag ik me af of die ook niet goed zijn??

Ik heb namelijk al eerder getest met die en toen was het negatief (me cyclus was in de war) en 3 weken later heb ik getest en toen was hij positief!! En vorige week ook weer!!
    Dus nu vraag ik me af of er meer zijn die deze testen hebben gebruikt en wel echt zwanger zijn??

want ik ben zo kotsmisselijk als het maar kan me borsten groeien en tepels doen giga zeer! En me buik zet ook uit en de darmen zijn op hol geslagen!!
    maar ik durf haast niet naar de dokter ben bang dat hij zegt dat ik helemaal niet zwanger ben!

Wie helpt me van de onzekerheid af!!
    groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 5 weken en 4 dagen!

#3091918 Quote

Hij kan ook positief testen omdat je nog maar 5 en halve week geleden bevallen bent???
    ik weet het niet.
    Haal anders bij de apotheek nog ff een test!
    Succes en laat het even weten!

#3091919 Quote

Haah nee ik ben nu 5,5 week zwanger!!

Sorry staat er verkeerd…ik ben 5,5 week zwanger en nu vraag ik me af of die test wel betrouwbaar is geweest??

groetjesss

#3091932 Quote

hoiiii

ik had  2 verschillende tests gedaan   van 2 verschillende merken en die waren allbei negatief     en omdat mijn menstruatie wegbleef had ik de dokter gebeld ( ik dacht dat er iets mis was of zo hahahaahaha) toen bleek ik dus wel zwanger te zijn   het schijnt dat als je diet test te vroeg doet je nog niet genoeg hormonen heb ofzo
    ik ben nu 20 weken zwanger   en ben toch blij dat ik naar een dokter was geweest
    dus als ik jou was zal ik gewoon gaan   dan weet je het wel zeker

groetjes priscilla

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct