Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285877 Onzeker

• Auteur

hallo,

ik ben nog maar pas zwanger,om precies te zijn 4 weken en 4 dagen,heel pril dus!
    nu heb ik ,als ik veel gelopen heb,een soort van "steken"in mijn buik,het lijkt op menstruatiepijn.is dit normaal? en ook als ik soms wakker word,heb ik pijn in mijn buik.ik word er een beetje onzeker van. wie herkent dit?

#3091925 Quote

Hoi,
    allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Onzekerheid is heel normaalhoor, ik ben voor de tweede keer zwanger en voel ook alles, elk pijntje, elk kriebeltje. De pijn die je beschrijft zou heel goed bandenpijn kunnen zijn. Dat is pijn die ontstaat door het oprekken van de banden waar je baarmoeder aan opgehangen is (klinkt dramatisch he). Maar ik weet dat natuurlijk niet zeker en ik denk dat je voor je eigen gevoel, beter een verloskundige kunt bellen of even met de huisarts overleggen. Die kunnen je alles veel beter uitleggen.
    Sterkte ermee en laat je nog horenhoe het gaat?
    Patricia

#3091926 Quote

beste,
    In de eerste 4 weken heb ik steeds een stekend pijntje gevoeld links in   mijn zij, dit schijnt 1 van de twee eierstokken te zijn die actief hormonen gaat produceren. Tot 8 weken ongeveer heb ik ook vaak een pijnlijk goevoel helemaal onderin mijn buik gehad inderdaad een soort menstruatiepijn dit is dan weer je baarmoeder.
    Nu ben ik 14 weken zwanger en mijn baarmoeder  zit nu  wat hoger maar regelmatog voel ik het nog. Het hoort er gelukkig allemaal bij
    groeten Elke

#3092000 Quote

Hoi Hoi,

net als jij ben ik 7 weken zwanger en heb exact het zelfde gevoel. Alsof je ieder moment flink gaat menstrueren. Ben er erg onzekeker van maar kan me wel een beetje optrekken aan de rest van de verhalen van de andere zwangeren….hahahaha  Ik moet zeggen dat het verhaal van het vele bloed toevoer voor de embryo te ontwikkelen wel erg aannemelijk klinkt. Heb over 2 weken m'n eerste echo en zal het eens vargen aan de verloskundige.

Groet van Marinte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct