Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28588 Wie Ook Nod Rond Oud En Nieuw

• Auteur

hallo meiden,

ik was benieuwd wie ook haar nod rond oud en nieuw heeft,

zodat we samen de spannende dagen een beetje door kunnen komen, en elkaar op de hoogte kunnen houden..
    en hopelijk alle met goed resultaat..

zal me even voorstellen haha

Ik ben iris ik ben 23 jaar, en ben deze maand weer voor t eerst begonnen met "klussen" na mijn miskraam in juni,
    we hebben even een tijdje gewacht want mijn cyclus was helemaal door t dolle heen na mijn curretage,

Liefs

#2935668 Quote

ik wil best meekletsen.. maar zoals je weet had ik mijn NOD gisteren

xxx Mamoetje

#2935669 Quote

Hoi Iris!

Ik zie net je berichtje! Mijn NOD is (denk ik) ook met oud en nieuw.
    Ben 30 november gestopt met de nuvaring. 1.5 week geleden mijn eisprong gehad (denk ik) Ben namelijk pas net begonnen. Dus ik moet met de jaarwisseling weer ongi worden. Heb erg veel last van pijn in de onderbuik. Mijn tepels waren ontzettend gevoelig en pijnlijk. Nu valt het weer reuze mee! Ik vind het maar lastig, omdat ik niet weet hoeveel dagen mijn cyclus is, aangezien dit de eerste ronde is. Maar misschien zijn de "klachten" ook wel van het stoppen met de nuvaring. Wie zal het zeggen. Heb al een tester besteld en ik wil dan 1 januari eigenlijk gaan testen.
    Hoe hou jij het vol die dagen!! Ik ben er heel veel mee bezig. Gelukkig mijn vriend ook. Als ik weer es buikpijn heb vraagt hij steeds ben je misselijk!! Zo lief!! Met de kerst heeft hij sokjes gekegen van mijn zussie. Echt zo gaaf. Heb het mijn familie en beste vriendin vertelt dat we gaan klussen. Allemal zulke leuke reacties. Mocht het nou allemaal niet lukken, kan ik bij hen terecht!

Groetjes Maaike

#2935670 Quote

haha gezellig..!!

ja ben hier al een hele tijd niet meer geweest, en ben zo zenuwachtig.. willen zo graag een kindje,haha wie niet hier

we zijn nu vanaf t moment gestopt te zijn met de pil tot nu anderhalf jaar bezig voor ons 1e wondertje,

t wachten heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd, en ben dat dus ook al helemaal zat!!

iedereen om me heen is zwanger of net bevallen, en hoewel ik echt blij voor ze ben doet t me soms ook wel verdriet, en denk ik wil ook!!

mischien allemaal heel kinderachtig maar dat is wel hoe ik me op dit moment voel, en mijn mannetje zegt ook telkens weer.. van meis t komt wel goed,
    maar dan denk ik op mijn beurt ja daar heb ik nu wat aan..

ja ben niet zo geduldig meer..

Liefs Iris

#2935695 Quote

Hey,

Geen NOD met oud en nieuw, wel een eisprong (telt dat ook hahahaha)
    Mijn NOD is 15/16 januari ongeveer, dus ik moet nog even wachten.

Liefs Phoebe

#2935718 Quote

Hoi Meiden

even voorstellen
    Ik ben Natalie 25 jaar oud en zit in mijn 8e ronde voor mijn eerst kindje.
    Mijn NOD is op 3 januari, ben dus erg aan het duimen voor een nieuwjaarsgeschenkje.
    Heb alleen niet echt het idee dat het raak is, heb geen andere kwaaltjes dan alle andere maanden.
    Babbel en zenuw graag met je mee
    Ga alleen wel weg voor het weekeind, dus dan kan ik niet op het internet.
    In ieder geval, succes met de laatste daagjes.

Groetjes Natalie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2935726 Quote

Hallo,

Ik ben Jet en heb mijn NOD op 2 januari, als ik de 31e niet ongesteld ben geworden ga ik al testen.

Ik duim mee dat we met zijn allen zwanger het nieuwe jaar ik kunnen gaan.
    Ik ben nu bezig met de 5e ronde.

Groetjes Jet

#2935734 Quote

hoihoi,

Mijn nod is 31 december. Zit nog te twijfelen of ik een testje zal halen.Tis natuurlijk wel leuk om knallend het nieuwe jaar in te gaan maar ik weet het nog niet. Tips???

groetjes Claudia

#2935740 Quote

quote: claudtjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2007 18:20:18'));

hoihoi,

Mijn nod is 31 december. Zit nog te twijfelen of ik een testje zal halen.Tis natuurlijk wel leuk om knallend het nieuwe jaar in te gaan maar ik weet het nog niet. Tips???

groetjes Claudia

Ik gebruik de testen van MatCare, deze zijn supergevoelig en mogen al 4 dagen voor je NOD mee getest worden.

Groetjes Jet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen