Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285880 Hoe Groot Is Het Kindje Nu En Waarom Vergelijken Ze Alles Met Eten

• Auteur

hallo allemaal ik heb even een vraagje
    weten jullie een site waar je precies per week kan zien hoe groot je kindje is?
    ik ben nu 7 weken zwanger en ze zeggen dat t nu zo groot is als een rijstkorrel

en nog een vraagje ik vind het zo dom dat ze de foetus vergelijken met 1 een rijstkorrel 2 een tuinboon enz.     haha om je te bescheuren

groetjes renata

#3091956 Quote

Haha Renaatje,
    Zo had ik het nog niet bekeken. Een rijstkorrel en een boontje.. maar om een beetje bij te houden hoe groot het kleintje is kun je op deze site bij de zwangerschapskalender kijken en daar kun je per week zien hoe het is met je kindje en je eigen lijf!
    Geniet maar lekker van je rijstkorrel 🙂
    Liefs Kirsten

#3091959 Quote

Haha Renata, en om het nog gekker te maken wordt je baarmoeder steeds vergeleken met fruit. Nu is ie bijvoorbeeld zo groot als een sinasappel, strakkies als een flinke grapfruit en dan weer een meloen.
    Achja, tis denk ik zodat je het  wat beter voor kan stellen.

#3091970 Quote

Hoi hoi
    dit is ook een leuke site:
    http://www.vaderschap.org hier kun je de uitgerekende datum invullen of datum van bevruchting en dan kun je je "persoonlijke" groei meemaken.
    Groetjes RB

#3091989 Quote

hee ik mis: garnaal.

Bij baby-gaga.com kun je een erg leuke banner maken, waar de groei wordt bijgehouden.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct