Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285881 Hellup Kramp

• Auteur

Heeft iemand van jullie hier ook last van? Het schijnt een zwangerschapskwaaltje te zijn extra veel kramp in je kuiten en voeten maar echt prettig is het niet als je er de hele dag last van blijft houden.

Ik heb de laatste paar nachten (zo tegen een uur of vijf / zes) ontzettende kramp in mijn kuit, en dan is de ene kant over dan begint de andere kant, erg pijnlijk. Manlief doet zijn best om te helpen maar dat lukt helaas niet altijd. Heb dan heel de dag last van een zeurderige pijn in mijn kuiten.

Zijn er dingen die je kan doen om het te verminderen of te voorkomen?

Liefs Mir 24 wk 1 dg

#3091960 Quote

Hoi

Ook ik heb er regelmatig last van. Ben ermee naar de ha gegaan en die heeft Calcarea Carbonica Ost voorgeschreven van VSM.

Ik heb ook gelezen dat je SUNLIGHT zeep onder je matras kon leggen of dat werkt geen idee.

Het kan ook zijn dat je calcium tekort hebt op het moment dat kun je oplossen door voor je gaat slapen een beker melk te drinken het kan allemaal helpen.

dus……succes

Kompas

#3091971 Quote

Hoi hoi
    Ik heb mijn hele leven al last van kuitkrampen en wat soms helpt is zorgen dat je koude voeten hebt. Dus lekker een koud voetenbadje nemen bijv., hierdoor neemt de bloedsomloop weer toe zeg maar.
    Verder heb ik een tijdje van de gyn. magnesium voorgeschreven gekregen, en dit hielp maar beperkt, omdat het bij mij gewoon een kwestie is van afgeknelde spieren of aders.
    En een goede massage door je vriend wil ook wel helpen!
    Groetjes RB

#3091972 Quote

Oja en veel bewegen!
    Suc6

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct