Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285884 Weet Iemand Een Leuke Manier Om Aposhetapos Aan Opa En Oma Te Vertellen

• Auteur

Wij zijn geheel buiten de planning zwanger van de derde en natuurlijk had geen opa of oma daar meer op gerekend.

Hoe vertellen we ze dat.

De oudste (3,5) heeft het nu al over een baby in de buik van mama en dat wordt een zusje en die kan mooi voor zijn jongere broertje zorgen en samen op de kamer slapen.
    Wat een fantasie voor zo'n mensje he, we zijn net een kleine 7weken onder weg en we willen juist geen echo om te weten wat het is.

Hebben jullie nog creatieve ideeen?? Moederdag komt eraan maar dan zijn ze nog op vakantie….

Groetjes Sas 6w5d

#3091966 Quote

hoi sas,

allereerst gefeliciteerd met t nieuwe wondertje,

Ik heb voor mijn dochtertje,ook 3,5 jaar,een t-shirt gemaakt.
    Dit was dan voor papa.
    op de voorkant stond;Papa
    en achterkant stond; ik krijg een broertje of zusje.
    Hij kwam uit zijn werk en moest echt even goed kijken……was erg verrast ook door de manier waarop we het vertelde.
    Misschien vind je het wat……

succes danielle(6 weken zwanger)

#3091988 Quote

Hoi ,

ja zo'n t-shirt is erg leuk, met bijv: Hoera ik wordt grote zus, of er komt een baby bij.

Dat kun je bestellen bij:

simply colors

succes!!

Jeanette

#3091992 Quote

Jeanette,

Wat een leuke site! Ik zat zelf te denken aan 2 shirtjes voor de jongens   met de tekst;

"ik word een  grote broer"   en voor de oudste " ik ben een  grote broer".

Maar dan moeten ze misschien teveel nadenken. Ga nog ff verder brainstormen.

Sas 6w6d

#3092007 Quote

Hai Sas,

je kunt ook voor opa en oma een boek kopen met als titel Opa (of Oma), vertel eens!!!. Hierin wordt van opa of oma verwacht dat zij dingen opschrijven voor hun kleinkind.

Succes,
    Marielle

#3092008 Quote

Zo'n shitje is wel heel leuk. Ik had hem besteld bij http://www.rainbowbabies.nl/

Voor de voetballiefhebbers kun je misschien op zo'n oranje voetbalshirt een leuke tekst laten zetten?
    http://www.123sticker.nl/indexnl.html

Veel plezier met vertellen! Hopelijk krijgen jullie leuke reacties.
    Gr Mariska

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092162 Quote

Wij  zouden van mijn ouders een kinderwagen krijgen als ik zwanger zou zijn, dus toen  we het gingen vertellen vroeg ik heel tactisch of opa en oma de kinderwagen wilden kopen voor ons. In eerste instantie wisten  ze niet waar ik het over had, maar de link was snel gelegd.

Groetjes
    Astrid  

#3092475 Quote

Bij onze eerste hebben we mijn schoonouders allebei een cadeautje gegeven. Zij kreeg een speen en hij een potje met "mijn eerste hapje". Schoonmoeder had het al direct in de gaten toen ze de merknaam Bibi zag en schoot meteen vol.
    Bij mijn ouders hebben we mijn (11 jaar jongere) zusje een t-shirt gegeven met de tekst: "in  2005 word ik tante!"
    Voor de volgende hebben we ook een t-shirtje in gedachten. Op de voorkant "Stoer!" en op de achterkant "ik word grote broer!" Die trekken we hem dan aan als wij bij de ouders op bezoek zijn en dan maar afwachten wie het als eerste ziet… Nu eerst nog zwanger worden…

#3092481 Quote

wij hadden vor onze ouders rompertjes gekocht en dan zelf een tekst opgeschreven de tekst was de vlogende:
    ik ben hier nu nog te klein voor maar als ik hem pas willen jullie dan mijn oma en opa zijn?
    dat hebben we op moederdag gegeven en ze vonden het hartstikke leuk

grtz tamara
    6wkn 6dgnzwanger

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct