Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285891 Heel Raar En Heel Vroeg Volgens Mij

• Auteur

Hoi,

Dit is heel vreemd wat ik gister heb mee gemaakt.
    Ik ben op het moment 11 weken en 1 dag zwanger en volgens mij heb ik die kleine puk al gevoeld. Het duurde de hele avond leek wel of ie de hik had.
    Dan dit of wil ik het zo graag voelen??

Heeft iemand dat ook al mee gemaakt.
    (dit is wel mijn 9e zwangerschap dus….scheelt dat misschien?

groetjes Kompas

#3092002 Quote

Hoi,

Dat is idd erg vroeg. Maar ik voelde onze kleine ook al met 12 weken. Als ik niet net een echo had gehad, had ik het moeilijk kunnen geloven. Maar volgens de vk was het heel goed mogelijk. Het is een heel beweeglijk kindje, en mijn placenta lag achter. Dit is mijn tweede zwangerschap. Dus als het je 9E zwangerschap is, herken je het wel!

Groetjes, Kat (33w 1d)

#3092003 Quote

Tussen week 12 en 15voelde ik mijn ukkie ook regelmatig. Vanaf week 15 niet meer helaas….
    Maar komt gauw genoeg weer denk ik.

Groet Xanthe

#3092012 Quote

Over of je het kan voelen durf ik geen uitspraak te doen. Je weet lijkt mij na 8 zwangerschappen heel goed hoe dat voelt.
    Maar de hik kan het iig niet zijn want de hik krijgen ze door te gulzig van het vruchtwater te drinken en een wurmpie van 11weken drink nog niet.

Groetjes Lillian

#3092020 Quote

Hoi hoi,

Of je je babytje zo vroeg al kunt voelen weet ik niet,wel heb ik een andere vraag aan je.
    Je vertelt dat dit je 9de zwangerschap is,heb je 8 kinderen?als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen?

Zelf heb ik nl 13 zwangerschappen achter de rug en ik heb 7 gezonde kinderen!

liefs Caro

#3092037 Quote

Woh dames, wat een grote gezinnen. Petje af hoor!
    Ik heb al eerder gehoord dat je een kindje al heel vroeg kunt voelen, dus denk best dat dat het kan zijn geweest. En inderdaad, je herkent het gevoel meteen toch. Net of er een pan saus staat te pruttelen zeg maar. Plop plop. Ik zit er ook op te wachten!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092040 Quote

Hoi,

Ik ben zwanger van de eerste en ik ben nu 14 weken en een dag. En ik heb vorige week 3 keer gehad dat ik dacht dat ik iets voelde. Op dat moment waren mijn darmen  erg rustig. En ik voelde een plofje daar beneden.

Dat is toch snel? Dus ik dacht nou dat kan niet. Maar het kan dus wel. Want waarom zou iemand die meerdere kindjes heeft gekregen dit wel voelen en iemand die zwanger is van de eerste niet? Toch?

Grappig. hihihi

liefs Helma

#3092068 Quote

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Allereerst allemaal proficiat met jullie zwangerschap. Om op een paar reacties terug te komen.
    Dit is idd. mijn 9e zwangerschap maar helaas heb ik nog geen kids rondlopen. Heb in totaal 7 miskramen gehad en mijn dochter is na 42 weken en 2 dagen na 8 uur overleden. Vandaar dat ik erg onzeker ben.
    Jullie denken nu aaaaaa wat zielig maar heb het nu na ruim 8 jaar een plaatsje gegeven zodat ik nu ook kan gaan genieten.
    Heb het al die jaren weg gestopt en ben veel vergeten hoe het voelde enzo.

Maar…….tot nu toe gaat alles goed. Ben vandaag naar vk geweest en vroeg dus of het kom dat ik het al voelde. Nou zei ze….het is idd een heel beweeglijk kind dus dat kan wel degelijk. !!

Ben echt blij dat tot nu toe alles goed gaat.

groetjes Kompas

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct