Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vervelend

• Auteur

dit kan heel vervelend zijn. ik ben net bevallen. onze kleine is nu bijna 3 maanden. ondertussen hebben we weer zin in sex. ik dacht eigenlijk dat doen we nooit meer, maar t viel allemaal mee.
    alleen…. toen we klaar waren was het condoom gescheurd. dit is zo'n 3 weken geleden en er is heel wat naar binnen gekomen. in t kleine beetje wat er nog om zat zat bijna geen sperma meer.
    ik balen!
    dokter gebeld en ik kon een morning after pil nemen,maar ik geef ook borstvoeding en aangezien ze vertelden dat de kans erg klein isomdat ik dus borstvoeding geef en nog niet ongesteld ben geweest heb ik dit niet genomen. anders zou die kleine al die hormonen binnen krijgen en ik las dta dit niet echt goed is.

nu vraag ik me af wie weet hier meer van. wie weet hoe vruchtbaar je eigenlijk kan zijn nu op dit moment. zit niet echt te wachetn op weer een zwangerschap.

stel dat ik wel zwanger zou zijn, hoe erg zou dit dan zijn voor mijn lichaam of voor de ongeboren beeb. er is natuurlijk veel gebeurd de afgelopen tijd.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct