Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285897 Nieuw Hier

• Auteur

Hoi meiden,
    ik ben sinds vandaag verhuisd van het zwanger worden-forum naar dit leuke forum.
    Heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben. Had een zeer onregelmatige en lange cyclus (kortste 37 dagen, langste 45 dagen). Zat nu in ronde 5.
    En het is toch echt raak.
    Wat ik heb gehoord moet ik tellen vanaf de datum dat mijn laatste ongi begon. Dat is 25 maart, dus dan zou ik nu in de 7de week moeten zitten. Ben dan op 30-12-2006 uitgeteld.
    Groetjes V.

#3092017 Quote

Veerle,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Kun je er een beetje van genieten of ben je ziek, zwak en misselijk??

Groetjes Sas

#3092021 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van

#3092022 Quote

hoi hoi

Gefeliciteerd geniet er van

#3092024 Quote

Nou, ik besef het nog steeds niet helemaal. Ben een beetje misselijk, maar niet braken ofzo, gelukkig. Verder vol gevoel in de buik en beetje rottig om op de buik te slapen, maar verder merk ik niet zo veel. Oh ja, en ik kan vaker niet op woorden komen.
    Moet nu nog eens even kijken wat er allemaal op me af komt. Ik denk dat ik start met de huisarts te bellen en die vraag hoe verder.
    Hadden jullie dit ook? Dat je het wist, maar het nog niet goed kon beseffen en niet wist waar je moest beginnen.
    Groetjes V.

#3092026 Quote
    ik heb af en toe dat ik niet weet hoe ik moet typen enz. en dat is nog wel eens irrie zeg maar.

Verder eigenlijk weinig last van alles. beetje misselijk dat wel maar met een koppie thee en een droog beschuitje doet wonderen. en ik kan de hele dag aan.
    Op mijn moeheid gaat het dus goed.

Nou geniet er nog lekker van he met de zwangerschap. voor ons is het de eerste. en ik kijk wel tegen de bevalling heel erg op. ( denk dat het de beruchte verhalen zijn van alle betweters)
    Maar ik kan niet wachten tot ik junior in mijn handen heb.

Knuff Jantine

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092031 Quote

GEFELICITEERD!!

Ook ik had een cyclus van 35 dagen…en als ik het goed heb volgens brabbel enz….zal ik 31 december uitgerekend zijn…dus ik kom een dag naar jou hahaha
    Leuk zo dicht op elkaar!!

Geniet er van!

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 6 weken en 1 dag!

#3092036 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wieweet spettert het vuurwerk wel niet alleen voor oud en nieuw dit jaar……….
    Lange cyclussen zijn erg vervelend mijn langste was 72dagen! Het kan ook zijn dat daardoor je zwangerschapsduur nog bijgesteld gaat worden…….omdat je niet precies na 14 dagen een eisprong hebt gehad bijvoorbeeld. (vanwege mijn lange cyclussen werd bij mijn eerste kindje de datum met 1,5 maand bijgesteld na de termijnecho)
    Succes en geniet ervan!

Groetjes Lillian

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct