Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285899 Hormonale Uitbarstingen

• Auteur

Goedemorgen dames en allemaal gefelicteerd!!

Ik weet nog maar sinds een week dat ik zwanger ben en gisteren….had ik mijn eerste hormonale jankbui. Ik heb ruzie gemaakt met mijn vriend. Hij zei iets dat dus totaal verkeerd viel en heb mijzelf totaal uitgeput met geruzie en gehuil. Ik heb zoveel dingen gezegd waarvan zeker de helft er eigenlijk niets mee te maken heeft en waarvan ik spijt heb dat ik ze gezegd heb…
    Ik zit dus vandaag als een zombie op mijn werk met dikke ogen en een heel dof gevoel…
    Is dit normaal??

pff groetjes Irene.

#3092029 Quote

Hai meid,

Ook jij van harte gefeliciteerd he.
    Die huilbuien zijn heel normaal. Ik wist de eerste 3 maanden niet eens dat ik zwanger was en had al zo'n bui. ik gooide er op dat ik ziek werdt.En dat het de kou was enzo.

Het hoort er bij maar als je sávonds in bed ligt bij elkaar kruip dan tegen elkaar aan en praat het wel uit.
    Lucht op en doet wonderen voor je relatie.

Groetjes jantine

#3092030 Quote

Hoi Jantine,

Wow dus je wist het pas na 3 maanden? Werd je dan gewoon ongesteld?
    Anyway, ben blij dat het herkenbaar is..ik voel mij nu  zo lullig tegenover mijn vriend. Ik schaam mij ervoor dat ik allemaal oude koeien uit de sloot heb gehaald en dat hij serieus er iets mee gaat doen terwijl dat eigenlijk helemaal niet meer zo belangrijk is…
    pff hoop dat ik mij de volgende keer in de hand kan houden…

groetjes Irene.

#3092047 Quote

hoi irene,

Ik heb wel eens vaker dat ik zeg maar een maand oversloeg ivm stress enzo   dus het drong heel niet tot me door. pijn in de borsten?? komt door de kou.
    ja daar gooide ik het op. stom he.

Maar ja weet je het komt doordat ik dus heel beschermend ben opgevoed en je denkt er niet zo snel bij na enz.

Maar praat het wel uit met je vriend en laat hem ( hoe stom het ook klinkt) deze site lezen. en zeg maar tegen hem dat hij niet de enige is die dit allemaal moet doorstaan hoor. Kijk dat die van mij zo voor me staat van ben je nou klaar of ga je nog ff door schelden???
    Kijk dat is gewoon hele erge mazzel. Die van mij heeft echt zoiets van over een paar maanden ga ik wel eens met haar in discussie maar nu niet.

En euh veel sterkte.

O ja kijk maar eens als je het te veel word op onze fam site. wie weet ben je dan nog meer gerust gestelder en misschien breng ik je dan op een idee??
    de site is : http://fam.vanhoorn.tripod.com.

groetjes jantine

#3092054 Quote

Hoi Jantine,

Ja het is al goed , hij is gelukkig wat gewend van mij van mijn rare buien rond mijn ong.
    Die arme schat moet het niet te zwaar opvatten en niet te serieus nemen, dat zal ik hem vanavond even zeggen.
    Bedankt voor je site ik zal vanavond of morgen even kijken, leuk dank je wel.
    Ik heb net op het decemberforum gelezen dat je er vroeg bij moet zijn met het bellen van een gyneacoloog en dat je je kraamtijd rond je 12ste week geregeld moet hebben echt snel!
    Maar heel goed dat  jou man/vriend er zo goed mee omgaat, is dit je eerste  zwangerschap?
    groetjes Irene.  

#3092072 Quote
    Hai irene,

Het is voor mij idd de 1ste zwangerschap. ( en voor mijn man ook )   en we hebben echt allebei zoiets van we zien het wel.

En ik moet je zeggen ik heb het echt wel getroffen met hem, ik bedoel zelfs de vk zegt dat tie echt knap bezig is. meeste mannen gaan in discussie. ( zoals je zelf heb ervaren. helaas)

Ik hoop dat je wat aan de site heb gehad en dat je misschien ook zoiets heb van ja dat is een leuk idee??
    Nou doe maar kalm aan meid en wie weet tot snel???

Liefs Jantine

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092119 Quote

Jantine , leuke site, dank je wel.

Dames , had het gisteren weer! het is niet leuk meer… Mijn vriend irriteert zich aan mij en ik ben zeeeer prikkelbaar. Alsof ik op scherp sta, eigenlijk moet ik een sticker dragen met pas op ontpoffingsgevaar! Het liep dus weer helemaal uit de  hand. Hij  werd  boos om iets onbenulligs en ik  heb daardoor een uur gehuild en een heel drama gemaakt  omdat ik  dacht dat hij niet meer van mij houd….  
    Het liefst ga ik zonder vriend  naar een warm eiland in de middelandsezee lekker wegdromen en pootje baden. Wil geen ruzie , wil met rust gelaten worden en lekker genieten, herkennen jullie dit?
    groetjes Irene.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct