Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285901 Wie Kan Mij Helpen

• Auteur

wie kan mij helpen

wanneer kun je het aan je tepels zien dat je zwanger bent is dat een paar dagen of een paar weken nou ik hoop dat er iemand is die dit mij kan vertelen nou ik hoor het wel
    groetjes annebel

#3092038 Quote

Hoi Annebel,

Ik had het vermoeden dat ik wel eens zwanger kon zijn omdat ik pijnlijke tepels had. Bij de minste aanraking of contact met beha deed het al zeer. Ik had dit eigenlijk al vrij snel. Toen bleek ik inderdaad zwanger te zijn. Ze worden geleidelijk aan voller en donkerder. Dus wie weet. Veel succes in ieder geval.

Groetjes,

Nelly
    19w5d

#3092039 Quote

Hoi Annabel,

Is heel lastige vraag hoor! Want dat verschilt heel erg per persoon. Ik had het al bij 6 weken. Maar een vriendin van mij heeft het nog steeds niet en die al behoorlijk ver. Dus om zeker te weten dat je zwanger bent moet je niet naar je tepels kijken. Want die zijn niet te vertrouwen.

Afwachten is een afschuwelijk woord als je heel graag zwanger wilt worden. Maar dat is toch het beste denk ik.

Succes he!!!!

liefs helma

#3092041 Quote
    quote: charlie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2006 11:52:39'));

Hoi Annabel,

Is heel lastige vraag hoor! Want dat verschilt heel erg per persoon. Ik had het al bij 6 weken. Maar een vriendin van mij heeft het nog steeds niet en die al behoorlijk ver. Dus om zeker te weten dat je zwanger bent moet je niet naar je tepels kijken. Want die zijn niet te vertrouwen.

Afwachten is een afschuwelijk woord als je heel graag zwanger wilt worden. Maar dat is toch het beste denk ik.

Succes he!!!! hallo nou ze hebben het bij mij dinsdag ingebracht en ik ben nu heel moe en iedere keer buik pijn net zo,n pijn dat je ongi moet worden kun je mij daar ook nog wat over vertellen nou ik hoop dat je mij kunt helpen ik hoor het wel gr annebell en heb je ook msn zou ik ook mooi vinden nou ik wacht af

liefs helma

#3092046 Quote

Hoi Annabel,

Klinkt wel goed. Weet je wat het is, je gevoel kan je soms zo onwijs in de maling nemen. Wanneer moet je eigenlijk ongesteld worden?

Ik zal een wat over mezelf vertellen.
    Ik heb vorig jaar  november een miskraam gehad.  We waren er kapot van maar   we gingen vol moed verder proberen. Als je er eenmaal van geproefd hebt om zwanger te zijn is het moeilijk om uit je hoofd te zetten. Wat voor sommige mensen erg moeilijk is om te begrijpen. Elke maand dacht ik dat het raak was maar elke keer (nou ja elke keer 3 keer maar het voelde heel erg lang duren) werd ik ongesteld. Toen heb ik een ovulatietest gekocht. En anderhalve week na de vruchtbare periode voelde ik dat ik zwanger was. Heel gek maar ik wist het gewoon. Ik had ook al vrij snel pijn aan mijn borsten en was misselijk.

Ik wil heel graag met je praten over van alles. Ik heb alleen geen msn. Maar we kunnen het toch een tijdje zo proberen.

Als je nog wat wil weten? Ik hoor het wel

Liefs helma

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct